|

بیت کوین و اومیکرون

قدرت نمایی بیت کوین بعد از جمعه سیاه اُمیکرون!

Bitcoin Bounces Back Amid COVID-19

درحالیکه بازارهای اقتصادی در سرتاسر جهان با کاهش قیمت شدید همراه هستند بیت کوین هفته ی جدید را با افزایش قیمت آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که تمام جهان به دلیل ترس از نوع جدید کووید-19 به نام Omicron سقوط کرده است, بیت کوین هفته را به طرز باور نکردنی آغاز کرد. همزمان به دنبال هشدار رسمی سازمان بهداشت جهانی (WHO) نسبت به ویروس جدید و بسته شدن مرزها در سر تا سر جهان, بورس های سهام به شکلی کاملا فراگیر در حال سقوط هستند. در ابتدای هشدار سازمان بهداشت بیت کوین نیز دچار سقوط شد اما حال به نظر می رسد که محبوب ترین رمزارز جهان با صعود شش درصدی تنها در چند ساعت اولیه ی روز دوشنبه این  روند را به چالش می کشد.

 براساس اخباری که سایت خبری Investing منتشر کرده است حالا به بالاترین سطح 24 ساعته خود یعنی 57793.31 دلار رسیده است. علاوه بر این مایکل سیلر بنیانگذار و مدیر عامل Microstrategy در توییتر خود نوشت: بیت کوین هرگز نمی خوابد.

بیت کوین مانند بقیه رمزارز ها و سهام ها در جمعه ی سیاه پس از اعلامیه ی سازمان بهداشت یک سقوط سنگین را تجربه کرد و تنها طی یک روز دچار سقوط هشت درصدی شد. سایر رمزارز ها نیز از این قافله جا نماندند و به طور قابل توجهی کاهش یافتند, به خصوص اتریوم که در روز جمعه به زیر 4000 دلار سقوط کرد, با این وجود به نظر میرسد که بیت کوین خوب میداند که چطور باید خود را احیا کند.

Omicron Covid-19

با عبور قیمت بیت کوین از خط روند نزولی با سطح مقاومتی 54,800  دلار، شاهد عبور آن از سطح فیبوناچی اصلاحی 50% از اصلاح اخیر قیمت از محدوده قیمت 59,376 الی 53,576 دلار هستیم.

عبور از سطوح مقاومتی 58,000 و 58,500 دلار می‌تواند قیمت را به سمت 60,000 دلار برساند. در این صورت، قیمت بیت کوین با سرعت بیشتری افزایش خواهد یافت. سطح مقاومتی مهم بعدی نزدیک به 61,200 دلار خواهد بود.

امروز بیت کوین با قیمت 57,349 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله میشود. در هر صورت با وجود اینکه بیت کوین توانست نسبت به دیگر رمزارزها با سرعت بیشتری خود را احیا کند باید درنظر داشته باشیم که اگر این آلت کوین نتواند از سطح مقاومتی 58,000 دلار عبور کند ممکن است که مجددا شاهد کاهش قیمت آن باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی