|

نهنگ های بیت کوین

نهنگ های بیت کوین 1000 BTC دیگر را خریداری کردند

 Bitcoin Whale Buys 1,000 BTC at a Price Still Considered a Discount

نهنگ های بیت کوین همچنان به خرید بیت کوین ادامه دهند, سومین نهنگ نیز در این ماه به خریداران بیت کوین اضافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شروع ماه نوامبر برای بیت کوین واقعا تماشایی بود, در ابتدای این ماه بیت کوین به قیمت 68789 دلار رسید اما در ماه نوامبر به طور ناگهانی درخشش بیت کوین پایان یافت. در 18 روز گذشته نیز بیت کوین بیش از 17 درصد کاهش یافته است و اکنون زیر 57000 دلار معامله می شود.

با وجود اینکه بیت کوین در بازار ضعیف عمل کرده است اما سرمایه گذاران همچنان به خرید و ذخیره ی بیت کوین ادامه می دهند که این امر با افزایش جریان نهادی و تعداد فزاینده آدرس های کیف پولی که بیت کوین را در اختیار دارند مشهود است.

طی کاهش قیمتی که بیت کوین تجربه کرد و به 56000 دلار رسید, نهنگ های بیت کوین ظرف یک هفته 59000 بیت کوین خریداری کردند و حالا نیز سومین نهنگ بیت کوین به این جریان پیوست و در 48 ساعت که بیت کوین بین 54000 تا 59250 دلار معامله می شد, نزدیک به 1000 بیت کوین خریداری کرد.

درحالی که دارندگان بلند مدت این رمزارز به حفظ و افزایش دارایی خود مشغول هستند, دارندگان کوتاه مدت بیت کوین, بخش قابل توجهی از بیت کوین را نقد کردند.

داده های Glassnode نشان می دهد که قیمت فعلی بیت کوین همچنان یک تخفیف به حساب می آید و احتمالا, انباشت عظیم بیت کوین توسط نهنگ ها هم از همین رو است.

اقدامات نهنگ های بیت کوین به نوعی این ایده را که بیت کوین در بلند مدت در حال سقوط است خنثی می کند و به سرمایه گذارانی که به این رمزارز باور دارند این امیدواری را می دهد که تا یک روند صعودی دیگر زمان زیادی نمانده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها