|

نهنگ های متحیر اتریوم!

گردو خاکی عجیب از نهنگی برای شیبا!

ethereum  SHIBAINU

ردیاب‌های کیف پول نشان می‌دهند که یک نهنگ حدود ۱۳۴ میلیون دلار توکن شیبا اینو خریداری کرده است?

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-ردیاب‌های کیف پول نشان می‌دهند که یک نهنگ حدود ۱۳۴ میلیون دلار توکن شیبا اینو خریداری کرده است.قیمت‌ شیبا اینو در روز سه‌شنبه 10 درصد افزایش یافت چون شیبا به عنوان یک ارز بسیار محبوب در بین دیگر رمز ارزها شناخته شد.براساس داده‌های WhaleStats که داده‌های 1000 کیف پول برتر اتریوم را گزارش میدهد. یکی از این کیف‌پول‌های نهنگ اوایل روز سه‌شنبه 4 تریلیون شیبا اینو را به قیمت 134 میلیون دلار خریداری کرد.این کیف پول در حال حاضر بیش از 144 میلیون دلار شیبا را در خود جای داده است که 26 درصد از سهام آن را توکن های مبتنی بر اتریوم تشکیل می دهد.

shibainu

توکن‌های متاورس Metaverse و GALA که 122 میلیون دلار دیگر از ارزش کل 500 میلیون دلاری کیف پول موجود در توکن‌های ERC-20 را تشکیل می‌دهند وشامل استیبل‌کوین‌های تتر و آلت‌کوین‌هایی مانند MATIC، enjin و loopring میشود. این خرید باعث شد که قیمت شیبا از 0.000028 دلار به بالاترین سطح هفتگی یعنی 0.000034 دلار رسید.قیمت‌ در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

قیمت Shiba inu پس از رسیدن به اوج‌های جدید در ماه اکتبر در یک روند نزولی قرار گرفت، اما از آن زمان به قیمت 0.000028 دلار جهش کرده است.این رمزارز ، در جایگاه سیزدهم بازار ارز دیجیتال قرار دارد.بر اساس داده های crypto.com، این آلت کوین در طول یک سال ، حدود 53 میلیون درصد رشد کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها