|

نگه دارید؟ معامله کنید،؟یا پرداخت؟

چه اتفاقی برای شیبااینو خواهد افتاد؟

SHIBAINU

آیا شیبا اینو به ثروتمند کردن سرمایه گذاران ادامه خواهد داد؟ یا داستان این توکن میم محبوب تمام شده است؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-شیبا اینو از دیدگاه عملکرد بازار یکی از موفقیت های بزرگ سال 2021 بوده است. این ارز دیجیتال نوپا از ابتدای سال تاکنون بیش از 42,000,000 درصد رشد داشته است.اساس گزارش CoinMarketCap، این ارز از نمودارهای ارزش بازار صعود کرد و به سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

اکنون، با ورود به سال جدید، ممکن است از خود بپرسید که در آینده چه اتفاقی برای این محرک رمزنگاری خواهد افتاد؟اینکه آیا هنوز زمانی برای وارد شدن به عمل وجود دارد یا خیر. آیا شیبا اینو به ثروتمند کردن سرمایه گذاران ادامه خواهد داد؟ یا داستان این توکن میم محبوب تمام شده است؟

محبوبیت شیبا اینو

ابتدا، بیایید نگاهی به دلیل محبوبیت شیبا اینو بیندازیم. بنیانگذار آن - که فقط به عنوان ریوشی شناخته می شود -شیبا به عنوان یک توکن آزمایشی معرفی کرد.به نظر می رسد این "آزمایش" تا کنون جواب داده است. و Shiba Inu اخیراً به یک نقطه عطف بزرگ رسیده و اکنون بیش از 1 میلیون سرمایه گذار دارد.

به یاد داشته باشید Shiba Inu در آگوست سال گذشته راه اندازی شد و تاکنون با سرعت بیشتری پیشرفته و دستاوردهای چشمگیری را به دست آورده است.اکنون، بیایید به سؤالات خود در مورد آینده این ارز دیجیتال بازگردیم - و اینکه آیا سرمایه گذاران باید روی آن شرط بندی کنند یا خیر. شیبا اینو در هفته‌های اخیر بخشی از شتاب خود را از دست داده و نسبت به اوج خود در اکتبر 62 درصد کاهش یافته است.

اما ناگفته نماند که بسیاری از ارزهای رمزپایه در این مدت نیزکاهش یافته اند، خیلی دلیل نگران کننده ای نیست!شیبا اینو بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. اماخود یک بلاک چین نیست که بتواند dApps را ارائه دهد. و این موضوع نگران کننده می باشد.

نگه دارید؟ معامله کنید،؟یا پرداخت؟ 

شیبا اینو به سادگی یک ارز است. سرمایه گذاران می توانند آن را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارند، معامله کنند و یا از آن برای خرید استفاده کنند.و شیبا اینو شامل سه نوع توکن است:ارز بومی شیبا که برای تجارت استفاده می‌شود، توکن لیش که جوایز شرط‌بندی را برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها ارائه می‌دهد، و توکن استخوانی که برای رای‌گیری روی پیشنهادها استفاده می‌شود.

چند روز پیش، شبکه پرداختی Flexa اعلام کرد که Shiba Inu اکنون می تواند به عنوان پرداخت در جایی که Flexa فعالیت دارد استفاده شود و اکنون شیوا در بین بیش از 40000 معامله گر در حال معامله می باشد. با توجه به نکته های گفته شده نشان می‌دهد که شیبا اینو از آینده ای درخشان بر خوردار خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها