|

تحلیلی تکنیکال!

رونمایی از نقشه دوج کوین برای سال جدید؟

DOGCOIN

بنیاد دوج کوین Dogecoin، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن پشتیبانی از میم کوین memecoin برای توسعه میباشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-بنیاد دوج کوین Dogecoin، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن پشتیبانی از میم کوین memecoin برای توسعه میباشد.اولین نقشه برنامه های خود را با جزئیات و تعدادی از پروژه های جدید راه اندازی کرده است.این تیم یک «نقشه هدف» از دوج Dogecoin را معرفی کرد که شامل هشت پروژه از LibDogecoin و GigaWallet می باشد را  بررسی می‌کند. 

در ماه اوت، مانیفست،Dogecoin را امضا کرد، که هدف DOGE را بیان می کرد و به طرفداران ارز دیجیتال الهام گرفته از Shiba Inu اجازه می‌داد تا مانیفست را امضا کنند و هم بازخوردها و هرچیز را که می خواستند،دریافت کنند.تیم Dogecoin دارای برخی از اعضای هیئت مدیره و مشاوران معروف، از جمله ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم میباشد.

این تیم اعلام کرده است که قصد دارد با بوترین کار کند تا یک موقعیت منحصر به فردی از Doge با نسخه ای از Proof of Stake (PoS) ایجاد کند،که فقط معامله گران بزرگ می‌توانند در این سیستم شرکت کنند و به خاطر سهمی که در اجرای شبکه داشتند پاداش دریافت خواهند کرد.

ودر ماه فوریه، ایلان ماسک در توییتی بیان کرد که دوج کوین ممکن است در آینده«بزرگ ترین ارز» باشد. حمایت ایلان ماسک از توکن DOGE باعث شده که این ارز دیجیتال همراه با سایر ارزهای رمزنگاری شده وارد رقابت شود و حتی ممکن است جایگزین ارز های بزرگ باشد.

دوج DOGE در سال 2013 با یک طنز شروع شد ودر CoinMarketCap اکنون دوازدهمین ارز دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار است.

امروز، DOGE با 0.186232 دلار درحال  معامله می باشد که بیش از 5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها