|

سود و ضرر !

معرفی بهترین و بدترین ارزهای سال!

arzdigital

شما در سال ۲۰۲۱ روی چه ارزهای به سود و ضرر رسیده‌اید؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-زمینه ارزهای دیجیتال انجام شده و در یکی از این تحلیل‌ها بهترین و بدترین ارزهای این بازار معرفی شده است.از بهترین‌های رمزارزها می‌توان به دوج‌کوین اشاره کرد. این میم‌کوین در ابتدای سال با نرخ ۰.۰۰۴ دلار معامله می‌شد و توانست در ماه می به نرخ ۰.۷۳ برسد و ATH جذابی را ثبت کند.

به‌علاوه سولانا هم سال خوبی را پشت سر گذاشت و در ابتدای سال با نرخ ۱.۵۲ دلار معامله می‌شد و با رشد قابل‌توجه به قیمت ۱۹۳ دلار رسید. این رشد جذاب توانست جایگاه سولانا را در بین ارزهای برتر تثبیت کند. به‌علاوه ترا لونا که در ابتدای سال میلادی با قیمت ۰.۶۵ دلار معامله می‌شد در تاریخ ۵ دسامبر به ATH ۷۷.۷۳ رسید.

از بدترین بازخوردهای سال نیز می‌توان به ICP اشاره کرد. این رمزارز وعده انقلابی در اینترنت را داده بود و توانست در تاریخ ده می به ۷۰۰ دلار هم برسد. اما از آن زمان تاکنون کاهش قابل‌توجهی داشته و در ۴ دسامبر به پایین‌ترین رقم خود یعنی ۲۴.۲۹ رسیده و ۹۶ ٪ کاهش قیمت داشته است. ارز EOS نیز از این قاعده مستثنا نیست و با کاهش ۸۶ ٪ از زمان اوج خود در آوریل ۲۰۱۸، از نرخ ۲۲.۷۱ به ۳.۳۴ رسیده است. XMR هم با کاهش ۶۶ ٪ از زمان ATH خود جزو بدترین ارزهای سال بوده و از نرخ ۵۲۴ دلار در سال ۲۰۱۸ به حدود ۱۸۰ دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها