|

بایننس کوین!

مسابقه جنجالی رمزارزها!

ارز دیجیتال

طبق تحقیقات Arcane، با جذب طرفداران BSC به عنوان یک چالش چه کاری کردند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در میان سه توکن دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار، بایننس کوین یا BNB به طور قابل توجهی از دو رقیب بزرگتر خود یعنی بیت کوین و اتر بهتر عمل کرد. طبق تحقیقات Arcane، این توکن صادر شده توسط صرافی ارزدیجیتال Binance Holdings Ltd. - در سال 2021 تقریباً 1300 درصد افزایش یافته. در مقایسه با آن بیت کوین رهبر بازار 65 درصد، در حالی که اتر، دومین توکن بزرگ، 408 درصد افزایش یافت.BNB به طور گسترده در Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم استفاده می شود.

همچنین ارز اصلی Binance Smart Chain است، یک پلت فرم بلاک چین که از قراردادهای هوشمند برای استفاده در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر برنامه ها پشتیبانی می کند. طبق تحقیقات Arcane، با جذب طرفداران BSC به عنوان یک چالش برای بلاک چین اتریوم، این به افزایش سود در توکن BNB کمک کرد

سایرارزهای جایگزین یا «آلت‌کوین‌ها» در سال 2021 با بهره‌مندی از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال و گسترش اکوسیستم کریپتو، دستاوردهای عمده‌ای داشتند. به عنوان مثال، سولانا و فانتوم، ارزهای متصل به سایر پلتفرم های بلاک چین که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کنند، از بازده بایننس کوین پیشی گرفتند.

این شرکت تحقیقاتی در یادداشتی نوشت: «در حالی که بیت کوین در سال 2021 قدرت خود را نشان داد، ما شاهد جریان ثابتی از سرمایه بوده ایم که به آلت کوین ها سرازیر می شود. تحلیلگران این شرکت قوی‌ترین حرکت را در توکن‌های مربوط به متاورس و گیم‌فای، همراه با «قاتل‌های ETH» که اتریوم را هدف قرار می‌دهند، پیش‌بینی می‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی