|

موارد مهم شیبااینو!

دارندگان شیبااینو مراقب این موارد باشید!

SHIBAINU

مواردی که سرمایه گذاران باید در مورد شیبا اینو (SHIB) در سال 2022 بدانند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده این شرایط را ندارند که بیت کوین را شکست دهند با این حال، Shiba INU. Shiba Inu با 43 میلیون طرفدار که بیشتر از بیت کوین می باشد،محبوب ترین رمزارز در سال 2021 بود. می‌توان گفت که شیبا اینو در سال 2021 سروصدای زیادی داشت و در بین رمزارزهای میم معروف شد.

صرافی CoinSwitch Kuber که در هند مستقر میباشد اخیراً Shiba Inu را در پلتفرم خود فهرست کرده است و معاملات از 100 روپیه شروع شد.دارایی سوداگرانه Shiba Inu  رقیب Dogecoin با یک شوخی راه اندازی شد.شیبا اینو و دوج کوین هردو در گروه توکن های میم قرار می گیرند.توکن میم به یک پروژه رمزنگاری چند میلیارد دلاری تبدیل شد.

شیبا اینو یک رمز است، نه کوین چیزی که توکن را متمایز می کند این است که الت کوین ها بلاک چین های خاص خود را دارند، در حالی که توکن هایی مثل شیبااینو مبتنی بر بلاک چین های موجود ایجاد می شوند که شیبا اینو، بلاک چین خود را ندارد و مبتنی بر بلاکچین اتریوم است.ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند DOGE و BTC دارای بلاک چین های خاص خود هستند و بنابراین به آنها ارزدیجیتال می گویند. توکن‌های محبوب دیگری که این مفهوم را دنبال می‌کنند عبارتند از BAT، Tether، USD Coin، Binance USD و غیره، که همه آنها را می‌توانید در CoinSwitch Kuber پیدا کنید.

قاتل دوج کوین؟

وب سایت رسمی Shiba Inu برای مدت طولانی SHIB را به عنوان قاتل Dogecoin معرفی کرد. Shia Inu، همراه با Floki Inu، Doge Dash و Dogelon Mars، از برندی با مضمون سگ مانند Dogecoin استفاده می‌کنند، اما شیبا Shib تنها کسی است که Dogecoin را به چالش می‌کشد.شیبا اینو از زمان آغاز به کار خود به دنبال رقیب خود یعنی Dogecoin بوده است. از آنجایی که دوج کوین مشابه بیت کوین است، همچنان در ویژگی های زنجیره ای مانند قراردادهای هوشمند محدود است.

SHIB یک توکن مبتنی بر اتریوم با قابلیت‌های قرارداد هوشمند است که آن را به یک رقیب/قاتل Dogecoin تبدیل می‌کند.بنیانگذار ناشناس جهان هنوز نمی داند ساتوشی ناکاموتو کیست به جز اینکه او خالق بیت کوین است. بنابراین، ارزهایی مانند بیت کوین، شیبا اینو به صورت ناشناس با نام مستعار ریوشی ایجاد شدند.

اکوسیستم چند نشانه ای اکوسیستم Shiba Inu از سه نشانه تشکیل شده است: Shiba Inu (SHIB)، Leash (LEASH) و Bone (BONE). توکن SHIB برجسته ترین جزء اکوسیستم شیبا اینو است. از محصولات خاص Defi پشتیبانی می کند Shiba Inu از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد آنها را وام دهند و آنها را به اشتراک بگذارند و درآمد غیرفعالی را در قالب هزینه‌های مکرر کسب کنند.

ایلان ماسک رانده شده اگر یک ارز دیجیتال از حمایت ایلان ماسک برخوردار باشد، مانند دریافت تیک آبی تایید شده است. ایلان ماسک و توییت‌هایش پتانسیل زیادی برای ساخت یا شکستن یک ارز دیجیتال دارند.

نتیجه با وضعیتی که Shiba Inu در سال 2021 داشت، می‌توانیم به جنبه‌های فنی و موارد خاص این توکن ادامه دهیم. اما با توجه به اینکه Shiba Inu نسبتاً جدید است، باید با آن نکته ها آشناباشید تا خطرات، پاداش‌ها و هر چیز مرتبط دیگری را متوجه بشوید تا در دام نیفتید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چیزی برا گفتن ندارم هرچی راه خودشو خودش باید پیدا کنه تمام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها