|

سیگنالی کارآمد!

شاخصی مهم فاش شده از بیت کوین!

bitcoin

یکی از راه‌های تشخیص کف و سقف بازار استفاده ازشاخص‌ها و معیارهای مرتبط است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-باتوجه به گفنه های ارزنو،یکی از راه‌های تشخیص کف و سقف بازار استفاده ازشاخص‌ها و معیارهای مرتبط است. شاخص Entity-Adjusted Dormancy یا به عبارتی جریان نهفتگی موجودیت تعدیل‌شده، نسبت قیمت فعلی بازار به قیمت نهفته سالانه را نشان می‌دهد و می‌تواند در این زمینه کاربردی باشد.

این شاخص یک محدوده ثابت دارد و وقتی وارد محدوده سبز رنگ شود، نشان از این دارد که بیت‌کوین به کف قیمتی خود رسیده است و می‌تواند نشانه‌ای برای بررسی خرید باشد. به‌علاوه وقتی روند این شاخص به سقف نزدیک شود، نشان می‌دهد نرخ بیت‌کوین به اوج خودش نزدیک شده و نشانه‌ای برای فروش تلقی می‌شود.

در مورد بیت‌کوین باید گفت هر وقت این شاخص به محدوده یک میلیون دلار رسیده است، بیت‌کوین هم به سقف قیمتی خودش نزدیک شده است. اگر این معیار از سقفش عبور کند، می‌توان انتظار افزایش پارابولیک را داشت.

درواقع با استفاده از این معیار شما می‌توانید بعد از تحلیل‌ تکنیکال مهر تاییدی بر روند نزولی یا صعودی در نظر گرفته شده توسط خودتان بزنید؛ هرچند که یک شاخص به‌تنهایی نمی‌تواند نتیجه صددرصدی داشته باشد و باید دیگر معیارها و تحلیل‌ها را نیز در نظر بگیرید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی