|

شیبااینویی جدید که جنجال برانگیز تر شده است!

Shiba Inu

توکن حاکمیتی Shiba Inu BONE در هفته گذشته شاهد جهش قیمت بیش از 50 درصدی بوده است..

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- توکن حاکمیتی Shiba Inu BONE در هفته گذشته شاهد جهش قیمت بیش از 50 درصدی بوده است به نظر می رسد که خبرهای خوب و  مثبتی در مورد SHIB در حال شکل گیری است همچنان اخبار مثبتی در حال انتشار است. از فهرست‌های جدید و پیش‌بینی کلی برای Shibarium Layer-2، BONE احساسات عمومی کریپتو را کاهش داده است

این یکی از 10 توکن بزرگ در حال رشد در بین 600 ارز دیجیتال برتر است.طبق آخرین داده‌های قیمت، BONE در 7 روز از تاریخ 9 ژوئن حدود 55 درصد افزایش یافته و به قیمت 0.55 دلار رسیده است. اکنون در 24 ساعت 22 درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن به 42 میلیون دلار رسیده است. این افزایش قیمت باعث می شود که BONE تمام زیان های خود را در اوایل ماه مه جبران کند.

البته، نمی‌دانیم که آیا این افزایش ادامه خواهد داشت یا خیر، یا به زودی اصلاح BONE انجام خواهد شد و شاهد کاهش قیمت خواهیم بود. از ساعت 1:13 ب.ظ روز 9 ژوئن، BONE در آخرین ساعت 1.7 درصد کاهش یافته است.

BONEهمچنان نسبت به موقعیت قبلی خود پایین مانده است و تا اوایل سال 2022 در حدود 1 تا 2 دلار بوده است.جدای از این، BONE شروع به  لیست شدن های جدید در صرافی های ارزهای دیجیتال کرده است همچنین Bitstamp، Shiba Inu را فهرست کرد، صرافی‌های کوچک‌تر مانند BTCEX اکنون شروع به پشتیبانی از BONE کرده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها