|

بررسی شاخص های مهم بیت کوین!!

bitcoin

شاخص های قرمزرنگ در نمودار نشان می‌دهد که چه مقدار بیت‌کوین ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاخص های قرمزرنگ در نمودار نشان می‌دهد که چه مقدار بیت‌کوین از صرافی‌های اسپات به صرافی‌های مشتقه حرکت کرده است. این شاخص معمولا با افزایش نوسان بازار (مخصوصا در مواقع ریزش) سریع‌تر افزایش می‌یابد.طبق سابقه تاریخی، بعد از افزایش و سپس کاهش سریع این شاخص، قیمت بیت‌کوین افزایش می‌یابد. اخیرا این شاخص تشکیل سقف داده و شروع به کاهش کرده است.

این مسئله می‌تواند باعث تشکیل کف کوتاه‌مدت در قیمت شود.با نگاهی به چارت بیت‌کوین می‌توان فهمید که قیمت از کنج یادشده در تحلیل‌های قبلی، به سمت پایین عبور کرده و این موضوع می‌تواند برای قیمت خطرناک باشد.اولین حمایت پیش‌روی قیمت محدوده ۲۸۶۰۰ دلار خواهد بود؛ درواقع این قیمت کف محدوده رنج بیت‌کوین بوده و حدود یک ماه است که در آن قرار دارد.

قیمت بیت کوین در چند ساعت گذشته و در واکنش به انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده حدود ۶۰۰ دلار کاهش یافت. علی‌رغم اینکه بسیاری از افراد فکر می‌کردند ایالات متحده بدترین دوره تورمی خود را پشت‌سر گذاشته است، CPI این کشور در ماه مه (اردیبهشت) نسبت به ماه قبل حدود ۱ درصد و نسبت به سال قبل ۸.۶ درصد بوده است.به همین دلیل قیمت بیت کوین پس از رشد غیرمنتظره CPI آمریکا به زیر ۲۹,۵۰۰ دلار سقوط کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها