|

رقیب شیبا کجا میره؟

شکایت از ترا رقیب شیبااینو!!

LUNA

مجموعه ای از شکایت ها علیه Terra و شرکت های وابسته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکایت دسته جمعی دیگری علیه آزمایشگاه های TerraForm، بنیانگذار آن دو کوون، رئیس تحقیقات نیکلاس پلاتیاس و شرکت های وابسته که حدود میلیاردها دلار  سرمایه گذاران فریب داده اند، تشکیل شده است.بنابراین Bragar Eagel & Squire PC یک شکایت دسته جمعی تنظیم کرده است که متهمان را به دلیل نقض قانون مبادله، قانون اوراق بهادار، قانون سازمان های تحت نفوذ و (RICO) و مقررات قانون مشترک کالیفرنیا تشکیل داده است.علاوه بر این، دارایی های آینه ای مانند mBTC، mETH، mVIXY، mTSLA. و توکن های Liquidity Pool مانند UST-mVIXY-LP، bLUNA-LUNA-LP، XDEFI-UST-LP. و دارایی های اوراق قرضه مانند bLUNA و bETH) نیز شامل می شوند.

این دعاوی دسته جمعی متهمان را به فروش و بازاریابی اوراق بهادار ثبت نشده از جمله LUNA، UST و سایر توکن ها متهم می کنند. سرمایه گذاران خرد را با اجرای یک طرح غیرقانونی؛ توطئه مدنی فریب می دهند.کره جنوبی در آزمایشگاه های   TerraForm را تشدید می کند

کره جنوبی و تیم های تحقیقاتی ایالات متحده قبلاً توافق کرده بودند که جزئیات تحقیقات خود را در مورد دو کوون و فروپاشی Terra-LUNA به اشتراک بگذارند.در واقع، تیم تحقیقاتی کره جنوبی هفته گذشته به 15 شرکت و صرافی رمزنگاری و همچنین خانه و دفاتر دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های TerraForm حمله کرد و تحقیقات در مورد اتهامات کلاهبرداری علیه Do Kwon و TerraForm Labs را تشدید کرد.

دوره جدید بررسی‌ها قیمت‌های USTC و LUNC Terra را به سمت نزولی سوق داده است که به دلیل سوزاندن توکن‌های مبتنی بر جامعه به طور مداوم در حال افزایش بودند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها