|

آیا روند نزولی SHIB ادامه خواهد یافت؟

شیبا اینو به زودی هیچ می شود؟

احتمالا شاهد سقوط قیمت بیش‌تر و ۲۰ درصدی شیبا اینو و رسیدنِ آن به سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۷۸ دلار خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از سپری کردن روزهای سخت و طاقت‌فرسا، حالا شیبا اینو طی شبانه‌روز اخیر با رشد قیمت ۲ درصدی مواجه شده اما آیا اصلاح قیمت آن به‌طور کامل به پایان رسیده است؟ امروز قصد داریم در تحلیل شیبا اینو به این سوال مهم پاسخ بدهیم. با ما در تحلیل ارزشیبا همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز» شیبا اینو کاهش قیمت زیادی را تجربه کرد و به‌نظر کاهش قیمت آن ادامه خواهد یافت. هم‌اکنون SHIB پایین‌تر از میانگین‌های متحرک نمایی 8 روزه و ساده‌ی 21 معامله شده و دو میانگین متحرک در حال برخورد به یک‌دیگر هستند. درصورت تداوم یافتن این شرایط، الگوی نزولی death cross تکمیل خواهد شد.

SHIBUSDT_2022-09-17_13-00-57-637990363618643512-940x395

با رخ دادن چنین اتفاقی، احتمالا شاهد سقوط قیمت بیش‌تر و ۲۰ درصدی شیبا اینو و رسیدنِ آن به سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۷۸ دلار خواهیم بود.

خرس‌ها در ۲۹ ژوئیه با موفقیت تمامی دستاوردهای خرس‌ها را از بین بردند و حالا شاخص حجم معاملات نیز در زمین آنها بازی می‌کند. گاوها در حجم معاملات شیبا اینو شکست خوردند و به‌نظر از بازار این رمز ارز کنار کشیده‌اند.

با این حال شیبا اینو هنوز هم پتانسیل تغییر شرایط و رشد قیمت را داشته و اگر گاوها بتوانند میانگین‌های متحرکی که ذکر کردیم را متوقف کنند احتمال افزایش قیمت ۱۳ درصدی شیبا اینو وجود دارد. بدین صورت اولین هدف گاوها برای شیبا اینو در کوتاه‌مدت سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۱۴۰۰ دلار خواهد بود. این سناریو روند نزولی را باطل نخواهد کرد. گاوها برای باطل کردن چشم‌انداز نزولی باید از سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار عبور کنند.

اهداف قیمت ارزشیبا

همانطور که اشاره کردیم، هدف خرس‌ها برای شیبا اینو، رسیدن به سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۹۷۸ دلار است. از سوی دیگر دو سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۴ و ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار نیز اهداف گاوها هستند و باید دید چه اتفاقاتی در روزهای آتی رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها