|

تحلیلی تکنیکال!!

سقوط بیت کوین حتمی شد؟!

Bitcoin

نوسانات بیت کوین در محدوده 18 تا 20 هزار دلار در حال افزایش است تحلیلگران درباره سقوط احتمالی به 12 هزار دلار هشدار می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرپاAltcoin Sherpa، یک تحلیلگر معروف رمزنگاری ناشناس، فاش کرده است که نسبت به سه آلتکوین - Fantom (FTM)، Injective Protocol (INJ) و Near Protocol (NEAR) دیدگاهش نزولی است. او در توییتی نوشت که توکن حاکمیت فانتوم بلاک چین (FTM) با قابلیت قرارداد هوشمند در حال فروپاشی است. شرپا همچنین دیدگاه مشابهی در مورد توکن بومی مبادله مشتقات غیرمتمرکز، پروتکل (INJ) دارد. با این حال، او اضافه کرد که به دلیل روند فروش زیاد و افزایش فشارفروش، در شرف خروج از موقعیت تجاری خود در INJ است.

در مورد NEAR (توکن بومی پلتفرم برنامه غیرمتمرکز، پروتکل Near)، شرپا توضیح داد که چرا دیدگاه آن در مورد این رمزارز نزولی است. با این حال، او گفت که مقاومت ضعیف قیمت NEAR در این زمان ممکن است باعث کاهش آن شود. Altcoin Sherpa همچنین پیش بینی خود را در مورد قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشت. شرپا کاهش قیمت بیت کوین را پیش بینی می کند زیرا به مدت چهار ماه در محدوده 19000 دلار معامله می شود. او همچنین توضیح داد که احتمالاً بیت کوین سه سطح قیمت پایین تر را بر اساس روندهای قبلی آزمایش خواهد کرد.

شرپا به دلیل پیش‌بینی‌های تقریباً دقیق خود از حرکت قیمت اکثر آلت‌کوین‌ها، از جمله DOGE و Ethereum، مشهور شده است. از این رو، تعجب آور نیست که 185000 دنبال کننده او در توییتر همیشه مشتاق شنیدن تحلیل‌های او هستند. بیت کوین در حال تغییر همبستگی است،در همین حال، تحلیلگران بانک آمریکا بر این باورند که حرکات بیت کوین در مقایسه با سایر دارایی های دیجیتال نشان می دهد که سرمایه گذاران ممکن است دوباره آن را به عنوان ارزی باارزش ​​تلقی کنند. اظهارات آنها پس از دوره ای است که بیت کوین به عنوان یک دارایی ریسک معامله می شود. دارایی دیجیتال پیشرو یک همبستگی 40 روزه با NASDAQ 100 حدود 0.72 داشت که نسبت به صفر در اواسط آگوست افزایش داشت. همچنین به ترتیب با S&P 500 و Gold همبستگی 0.50 و 0.69 داشت.

اینها مسطح شده اند و حتی کمتر از سطح رکورد چند ماه پیش هستند. اندرو ماس و آلکش شاه (تحلیلگران بانک آمریکا) این حرکت بیت کوین را نشانه ای از تغییر همبستگی می دانند. تحلیلگران نوشتند، "افزایش مداوم همبستگی طلا و کاهش همبستگی مثبت با S&P 500 نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال بررسی مجدد بیت کوین به عنوان ارزی پیشرو ​​هستند." این چشم انداز با توجه به عدم قطعیت در اقتصادهای کلان و پایین بودن بازار که هنوز دیده نشده است، مهم است. با محرک‌های ناشی از همه‌گیری کووید-19 که اقتصادهای جهانی را سیل کرده است، بیت کوین در دو سال گذشته به موازات دارایی‌های ریسک معامله شده است.

این روند موازی با وجود افزایش نرخ های بانک های مرکزی جهانی مانند فدرال رزرو آمریکا برای مهار تورم فزاینده ادامه یافت. اسکناس بانک آمریکا شبیه به بینش های اخیری است که توسط مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital به اشتراک گذاشته شده است. نووگراتز هنگام صحبت در مصاحبه ای در روز پنجشنبه گفت که بیت کوین و طلا را می توان به "قناری در معدن زغال سنگ" تشبیه کرد. از این رو، او انتظار دارد که قیمت بیت کوین بیشتر از آلتکوین ها افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها