|

تاثیر ایلان ماسک؟

ایلان ماسک دوج کوین را به نابودی برد؟؟

DOGCOIN

قیمت Dogecoin (DOGE) با کاهش سهام تسلا بیشتر می‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به دلیل نوسانات قیمت سهام تسلا، ارز دیجیتال میم Dogecoin با تغییرات این خودروساز مواجه شده است. پیوند ویژه ایلان ماسک با DOGE به دلیل فراز و نشیب‌های تسلا همچنان تأثیرگذار است. با نزدیک شدن به پایان سال 2022، بازار کریپتو همچنان در همان سطوح قیمتی راکد باقی مانده و بیت کوین (BTC) منطقه زیر 17000 دلار را حفظ کرده است. در همین حال، ارزهای رمزپایه مانند Terra Classic (LUNC) هم به دلیل پیشرفت در عملکرد جامعه، رالی قیمت را تجربه می کنند.

حجم معاملات 120 درصد افزایش یافت تاثیر قیمت سهام تسلا بر DOGE قیمت سهام شرکت تسلا (TSLA) به 115.80 دلار کاهش یافت و 7.35 دلار در روز با کاهش 5.97 درصدی از دست داد. این منجر به کاهش بیشتر قیمت DOGE در میان افت روزانه در روز سه شنبه شد. با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت CoinMarketCap، در زمان نوشتن این مقاله، قیمت DOGE در 0.07407 دلار است که در 24 ساعت گذشته حدود 2.31 درصد کاهش یافته است. کاهش قیمت سهام تسلا پس از آن اتفاق افتاد که این خودروساز اخیراً تولید خود را در کارخانه شانگهای متوقف کرد.

این اتفاق زمانی پیش آمد که چین شاهد افزایش شدید ویروس کووید بود. تاثیر تعلیق کارخانه شانگهای را می توان به وضوح مشاهده کرد زیرا قیمت TSLA 4.90٪ در بازار سهام باز شد. اخیراً کیف پولی که گمان می رود متعلق به بزرگترین دارنده Dogecoin باشد، 3.84 میلیارد DOGE به ارزش 280.6 میلیون دلار را انتقال داده است. جالب اینجاست که این معامله درست زمانی انجام شد که ایلان ماسک یک نظرسنجی توییتری ترتیب داد که آیا باید به عنوان مدیر عامل این پلتفرم ادامه دهد یا خیر

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها