|

حمله گاوهای بیت کوین

گاوهای بیت کوین در این حمله موفق خواهند شد؟

Bitcoin

حمله گاوهای بیت کوین چقدر جدی است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دن مورهد (Dan Morehead)، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی پانترا کپیتال (Pantera Capital)، معتقد است که بیت ‌کوین و آلت‌ کوین‌ها کف قیمتی خود در چرخه قبلی را پشت سر گذاشته‌اند. او معتقد است که بیت کوین «هفتمین چرخه صعودی» خود را آغاز کرده و سرمایه‌گذاران نباید از تأثیرات سقوط صرافی FTX بترسند. در جدیدترین اظهارات خود، مورهد همچنین پیش‌بینی می‌کند که سال ۲۰۲۳، سال «بازسازی اعتماد» خواهد بود.

ارزهای دیجیتال کف قیمتی خود را ثبت کرده‌اند!

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز و سایت کوین تلگراف، به دنبال کاهش اندک قیمت بیت کوین پس از افزایش ۴۰ درصدی آن در ماه ژانویه، برخی از فعالان بازار همچنان اصرار دارند که افت قیمت جدیدی برای دارایی‌های رمزارزی در راه است. در حالی که زمان وقوع چنین سناریویی متفاوت است، اجماعی هم در مورد چگونگی بازگشت بازار وجود ندارد.

در همین حال، به گفته مورهد، زمان آن فرا رسیده که ارزش ارزهای دیجیتال افزایش یابد. او می‌گوید:

شرکت پانترا ۱۰ سال از چرخه‌های بیت کوین را پشت سر گذاشته و من ۳۵ سال در چرخه‌های مشابه معامله کرده‌ام. من معتقدم که دارایی‌های بلاکچینی پایین‌ترین سطح را تجربه کرده‌اند و ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم.

مورهد استدلال می‌کند که کاهش قیمت بیت کوین از آخرین رکوردهای تاریخی، بازار را به خوبی در چارچوب تاریخی قرار داده است – علی‌رغم اینکه این ارز دیجیتال پس از ورشکستگی FTX در نوامبر ۲۰۲۲، به پایین‌تر از بالاترین رکورد خود در بازار صعودی قبلی سقوط کرد.

در همین راستا، او می‌نویسد: «کاهش قیمت از نوامبر ۲۰۲۱ تا نوامبر ۲۰۲۲، متوسط یک چرخه معمولی بود. بازار نزولی اخیر، تنها بازار نزولی بود که سودهای بازار گاوی قبلی را به طور کامل از بین برد و ۱۳۶ درصد از رالی صعودی قبلی عقب‌نشینی کرد… متوسط بازار نزولی ۳۰۷ روز و برای بازار نزولی قبلی ۳۷۶ بوده است. متوسط افت قیمت‌ها در بازار نزولی، منفی ۷۳ درصد بوده و آخرین بازار نزولی در منفی ۷۷ درصد به پایان رسیده است.»

با استناد به این داده‌ها، مورهد معتقد است که در آینده، یک تغییر روند رخ خواهد داد و بیت کوین در راه رسیدن به رکوردهای جدید است.

از سوی دیگر، مورهد می‌گوید: «سال ۲۰۲۲، سال رکود بزرگ بود، به خصوص در بخش CeFi (امور مالی متمرکز). در طی چند ماه، جهان شاهد سقوط Three Arrows Capital، فروپاشی LUNA، ورشکستگی Voyager Digital و درهم شکستن امپراتوری سم بنکمن فرید، یعنی صرافی FTX بود. همه این وقایع چه چیز مشترکی داشتند؟ سرفصل‌ها نشان می‌دهند که کریپتو یا وب ۳ بود که شکست خورد. اما، در واقع، این ترکیبی از فعالان بد بود که در حوزه‌های قضایی بدون مقررات مشخص، حذف شد. اگر سال ۲۰۲۲، سال قانون‌شکنی و شکست بود، من معتقدم سال ۲۰۲۳، سالی است که نهادها از قوانین پیروی می‌کنند و از پاداش انجام این کار بهره‌مند می‌شوند.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها