|

پیشگویی مهم!

بررسی وقایع مهم بیت کوین!

bitcoin

در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، قیمت bitcoin بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، قیمت bitcoin بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و کوین‌ها در محدوده سبز و  قرمز قرار دارند. قیمت بیت‌کوین بعد از رشد دوباره خود، فعلا در محدوده قیمتی ۲۴ هزار و ۴۶۷ دلار متوقف شده است و با توجه به واگرایی‌های مشاهده‌شده، احتمال نوسان قیمت در این محدوده و یا حتی اصلاح قیمتی تا محدوده ۲۲ هزار دلار دور از انتظار نیست. لازم به ذکر است که شکست محدوده 24هزار دلار توسط قیمت، محدوده ۲۸ هزار دلار را در مسیر آن قرار خواهد داد.

حدود ۱۵.۳۴ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

 و یک بازار صعودی معمولاً پس از ثبت یک افزایش ناگهانی در قیمت بیت‌کوین، به دنبال کاهش عمده بازار پس از یک دوره طولانی، آغاز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این رشد شدید و ناگهانی قیمت بیت‌کوین در طول یک هفته‌ تا یک ماهه اتفاق بیفتد.

از طرفی شرکت خدمات مالی و تبادل ارزهای دیجیتال Block‌chain.com، تلاش برای فروش دارایی‌ها یا شرکت‌های زیرمجموعه خود را رد کرد و گفت دراین‌باره با هیچ شرکتی صحبت نکرده است. این در حالی است که طی روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر فروش ۲۷۰ میلیون دلاری دارایی‌های بلاک‌چین‌ دات‌کام برای پوشش زیان ناشی از ورشکستگی 3AC منتشرشده بود. این شرکت در پاسخ به این شایعات گفت: ما چیزی برای فروش نداریم! بلاک‌چین‌ دات‌کام یک خریدار است و نه یک فروشنده دارایی.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها