|

پیشگویی!

تحلیل و پیش‌بینی مهم قیمت بیت کوین!

bitcoin

تحلیل و پیش‌بینی مهم قیمت بیت کوین آیا افزایش می یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطابق تحلیل قبل، همانطور که گفته شد قیمت درحال تثبیت بالای حمایت 22600 دلار است. با توجه به تعطیلی بازارهای مالی جهانی، ضعف در روند وجود دارد و فعلا بیت‌کوین در فاز حرکت رنج است. روند اصلی همچنان نزولی است و مهم‌ترین مقاومت پیش‌روی قیمت در محدوده 23500 دلار قرار دارد و تا زمانی که قیمت موفق به شکست و تثبیت بالای این ناحیه نشود، روند نزولی ادامه‌دار خواهد بود .در صورت رسیدن قیمت به نواحی گفته شده و مشاهده فشار فروشندگان , مسیر ریزش تا حمایت 22000 دلار هموار خواهد.

در روزهای گذشته سه نهنگ اتریوم و بیت کوین نقل و انتقالات قابل توجهی را به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس داشته‌اند. اولین جابه‌جایی، انتقال 92170 اتریوم به ارزش 150.9 میلیون دلار از یک کیف‌پول ناشناس به صرافی بایننس بود. نقل و انتقالات بزرگ توسط نهنگ‌ها اغلب موج‌هایی را در بازار ایجاد می‌کنند، به طوری که می‌توان آن را به عنوان نشانه‌ای از حرکت بالقوه قیمت تفسیر کرد. برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است این نقل و انتقالات را به عنوان سیگنالی از جو احساسات مثبت بازار برداشت کنند که به طور بالقوه می‌تواند قیمت بیت کوین و اتریوم را افزایش دهد.

اکنون  بیت کوین باقیمت 23 هزار و 422 دلار معامله میشود ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۷ تریلیون دلار است که ۱.۱۴ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۰.۰۳ درصد افزایش یافته و به ۳۵.۹ میلیارد دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها