|

دو رویداد مهم باعث صعود می شوند.!

شیبا اینو، قاتل دوج کوین گرد و خاک به پا کرد!

shibainu

شیبا اینو، قاتل دوج کوین، برای یک شکست 10 درصدی صعودی آماده است، زیرا دو رویداد مهم باعث صعود می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو باعث می شود نهنگ ها 6.08 تریلیون SHIB به کوین بیس منتقل شوند. نرخ رایت SHIB تعداد زیادی از تراکنش ها را نشان می دهد. انتظار داشته باشید که Shiba Inu عملکرد بهتری داشته باشد زیرا رقیب Dogecoin به دلیل دعوای ادعایی با ایلان ماسک بر روی طناب ها مانده است.

شیبا اینو (SHIB) امروز صبح در معاملات آسیایی PAC و اروپا پس از یک تعطیلات آخر هفته ضعیف، بالاتر می رود. خوشبختانه برای SHIB، برخی از عناصر به نفع آن تغییر می‌کنند و می‌تواند به سرعت ضررهای آخر هفته گذشته را جبران کند زیرا 0.00001150 دلار همچنان هدف قیمت است. با وجود میانگین متحرک 55 روزه (SMA) در نزدیکی، یک سناریوی شکست در این هفته می تواند جالب شود.

قیمت شیبا اینو گاوها را روی 0.00001150 دلار قرار می دهد.

قیمت شیبا اینو باعث ایجاد بادهای مثبت خفیف برای آلتکوین شده است. عنوان اول از شکایت رقیب Dogecoin علیه ایلان ماسک به دلیل حمایت از آلت کوین است. ماسک روز جمعه خواستار رد ادعای 258 میلیارد دلاری شد و اکنون بر عهده قاضی است که تصمیم بگیرد. ثانیاً، برخی از نهنگ‌ها 6.08 تریلیون SHIB را به کوین‌بیس منتقل کرده‌اند که می‌توان آن را به عنوان ادغام پرتفوی‌ها شناسایی کرد و نشان‌دهنده تنها چند نهنگ است که این سهام را تشکیل می‌دهند.

SHIB در کنار این عناصر قرار دارد و به دلیل میزان سوختگی آن برای یک قدم بالاتر آماده شده است. اگرچه نرخ رایت بیش از 60٪ کاهش یافت، تعداد توکن های SHIB سوزانده شده بسیار زیاد بود و نشانه ای از انجام تراکنش های بیشتر است. به نظر می رسد قیمت شیبا اینو به زودی 0.00001150 دلار را مجدداً برای 10 درصد افزایش دهد.

ریسک بزرگ‌تر برای محدوده 0.00001050 دلار است که در فروش آخر هفته به سختی خود را حفظ کرد. اگر آن سطح دوباره با خطر سقوط SHIB به زیر 0.00001000 دلار آزمایش شود، انتظار می رود که یک قدم پایین تر برود. پایین ترین قیمت ماه مارس، نزدیک به 0.00000966 دلار، به نظر می رسد بهترین موقعیت برای یافتن حمایت باشد. از طرفی پس از اینکه کاربران توییتر متوجه شدند که دکمه‌های هوم آن‌ها به دوج کوین تغییر یافته است، Dogecoin تا 31 درصد افزایش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی