|

دلیل ریزش بازار رمزارزها چیست؟

BITCOIN

چرا بازار بالا یا پایین می‌رود؟ هیچ‌کس واقعا نمی‌داند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پلتفرم معاملات سهام و رمزارز رابین‌هود اعلام کرد که از ۲۷ ژوئن پشتیبانی از کاردانو، پالیگان و سولانا را متوقف خواهد کرد. رمزارزهای ذکر شده، جزو توکن‌هایی بودند که در آخرین اقدامات قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده برچسب خورده بودند. رابین‌هود در حساب توییتر خود اشاره کرد که اقدامات SEC دلیل حذف این توکن‌ها بوده است و این که پرونده بایننس و کوین‌بیس باعث ایجاد ابهام درباره این رمزارزها شده است. رابین‌هود در ادامه نیز گفت که آن‌ها همچنان به آینده رمزارزها باور دارند و از شفافیت قانونی در ایالات متحده آمریکا حمایت می‌کند تا مشتریان بتوانند با اطمینان بیشتری در این بازار فعالیت کنند.

از طرفی بازار رمزارزها  در مسیری نزولی قرار گرفته اند که مدیرعامل بایننس در توییتی اینطور نوشت: «چرا بازار بالا یا پایین می‌رود؟ هیچ‌کس واقعا نمی‌داند. بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که می‌دانند و اغلب تلاش می‌کنند تا آن را با یک دلیل (اغلب اشتباه) ثابت کنند. واقعیت چیز دیگری است، در یک بازار فروشندگان و خریداران زیادی وجود دارد و هر کسی ممکن است دلایل خاص خود را داشته باشد.»

در همین حال، مدیر عامل بایننس هشدار می‌دهد که ما نباید به روایت‌های توییتری که ادعا می‌کنند دلایل واقعی ریزش را می‌دانند، اعتماد کنیم. ژائو ادامه داد که بسیاری ادعا می‌کنند که دلیل ریزش آلت‌کوین‌ها را می‌دانند و از ریشه سقوط آن مطمئن هستند اما سرمایه‌گذاران نباید به‌هیچ‌عنوان به حرف‌های آن‌ها گوش کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی