|

پیش بینی قیمت (DOGE) تا پایان 2023!

پیش بینی قیمت Dogecoin (DOGE) برای پایان نوامبر 2023

لینک کوتاه کپی شد

میم کوین ها در سال 2023 جایگاه خود را پشت سر گذاشتند. Dogecoin (DOGE)، memecoin اصلی، از ژانویه تنها حدود 8.5٪ رشد کرده ، در حالی که Shiba Inu (SHIB) حدود 8.4٪ افزایش یافته. از سوی دیگر، بیت کوین (BTC) بیش از 100٪ افزایش یافته در حالی که Solana (SOL) در همان بازه زمانی بیش از 400٪ افزایش یافته است. با این وجود، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که با ورود به مراحل پایانی سال، میم کوین‌ها افزایش پیدا کنند.

علیرغم عملکرد ضعیف در بیشتر سال، DOGE اخیراً بیشتر شده است. Memecoin محبوب در نمودارهای روزانه 5 درصد افزایش یافته و نسبت به هفته گذشته 0.5 درصدرشد داشته است.

پیش بینی قیمت Dogecoin (DOGE) برای پایان نوامبر 2023

با توجه به ابزار یادگیری ماشین از PricePridictions، DOGE ممکن است تا پایان ماه نوامبر با قیمت حدود 0.076 دلار به معامله ادامه دهد. با این حال، این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که کریپتو با مضمون سگ تا اواسط دسامبر به حدود 0.073 دلار کاهش یابد.

بر اساس پیش‌بینی قیمت از سوی تحلیلگران CoinCodex، Dogecoin (DOGE) می‌تواند تا 30 نوامبر 2023 به حدود 0.0671 دلار کاهش یابد.

DOGE در حال حاضر با مقاومت حدود 0.078 دلار مواجه است. اگر توکن بتواند از مقاومت فوری خود عبور کند، می تواند سطح قیمت 0.0850 دلار را آزمایش کند. رسیدن به قیمت 0.0850 دلار نشان دهنده رشد 11.4 درصدی نسبت به سطوح خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین انتظارات طرفداران و کاربران Dogecoin (DOGE)، ویژگی پرداخت آینده در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) است. درباره اینکه DOGE بخشی از ویژگی پرداخت جدید پلت فرم رسانه های اجتماعی است، صحبت های زیادی شده است. با این حال، ما تاییدی از X در مورد این موضوع نداریم. علاوه بر این، ما یک جدول زمانی آزمایشی برای اولین ویژگی را هم نداریم. با این وجود، اگر DOGE بخشی از ویژگی پرداخت X باشد، می تواند منجر به افزایش پذیرش جهانی که منجر به افزایش قیمت آن می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی