|

پیش پیش‌بینی روند بورس از نگاه کارشناسان

رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص کل

برای هفته پیش رو کارشناسان بازار سهام روند بازار را خنثی و منفی پیش‌بینی کردند و گروه پالایشی را پیشتاز بازار معرفی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز بازار سرمایه با رشد شاخص همراه شد. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوه یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت و ۲٫۵ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم با هفت هزار واحد مثبت و ۱٫۸ درصد رشد در محدوده ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز به شش میلیون و ۱۱۳ میلیارد تومان رسید.

شاخص‌سازان بازار امروز روند بهتری را نسبت به هفته گذشته داشتند. در پایان بازار امروز فولاد، فملی و فارس امروز بیشترین تاثیر را در شاخص کل گذاشتند.

پربیننده‌ترین نمادهای بورسی هم امروز فسبزوار، شستا و برکت بودند. بیشترین حجم معاملات هم امروز برای گروه خودرویی و نمادهای خساپا، خودرو و خبهمن ثبت شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۲۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۲۹۱نماد و افت بیش از سه درصد ۹۸نماد در بازار اتفاق افتاد.

در بازار امروز نمادهای ولیز و و خارزم نیز متوقف شدند و زمان بازگشایی آن‌ها توسط ناظر بازار اعلام می‌شود.

شاخص تا پایان هفته چه روندی در پیش خواهد داشت؟

کارشناسان برای ادامه بازار در هفته جاری روندی متعادل را پیش‌بینی می‌کنند. بیش از ۷۰ درصد کارشناسان مورد بررسی تجارت‌نیوز معتقدند که در هفته آینده بازار روندی متعادل خواهد داشت و شاخص کل احتمالا در همین محدوده نوسان خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها