|

اتفاق عجیب در بورس؛ خودرویی‌ها صف خرید شدند!

در حالی که نمادهای اصلی خودرویی هنوز متوقف هستند، سایر نمادهای این گروه در اتفاقی عجیب صبح امروز را سبز و با صف خرید شروع کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بازار سهام متاثر از لغو قیمت‌گذاری جدید خودرو، شنبه را سراسر قرمز به کار خود پایان داد. کارشناسان منتظر بودند با بازگشایی نمادهای خودرویی و تشکیل صف فروش، افت بازار بیش از پیش شود. اما بورس نه تنها امروز را با رشد شروع کرده بلکه اکثر نمادهای خودرویی نیز سبزپوش هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ نمادهای خودرویی تعلیق شده هنوز بازگشایی نشدند. با توجه به توییت روز گذشته روابط عمومی بورس در خصوص بررسی مجدد اصلاح قیمت خودرو طی چند روز آینده، به نظر می‌رسد نمادهای خودرویی فعلا در حالت تعلیق بمانند.

اما عجیب آنکه سایر نمادهای خودرویی امروز سبزپوش کار خود را آغاز کردند، حال باید دید زمزمه‌های بررسی مجدد قیمت‌گذاری خودرو بازی را در زمین این نمادها عوض کرده یا داستان چیز دیگری است؟

شاخص کل بورس در آغاز بازار امروز با بیش از ۵ هزار واحد رشد (۰٫۴) در کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد قرار گرفته است.

فخوز، شبندر، نوری و فولاد بیشترین اثر مثبت را در بازار امروز دارند. خبهمن، خگستر و شستا نیز پرتراکنش‌ترین نمادها در آغاز بازار امروز هستند.

فرآورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری‌ها سراسر سبز هستند و در گروه خودرو و ساخت قطعات نیز اکثر نمادها با رشد مواجه بودند.

فرابورس نیز با بیش از ۵۰ واحد رشد در کانال ۲۰ هزار و ۵۲۵ واحد قرار گرفت. آریا، اتکای و زاگرس بیشترین اثر مثبت را در آغاز فرابورس ثبت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها