|

بررسی مشخصات فنی کراس‌ اوور FMC T۵

FMC T5 شاسی بلند فردا موتورز رونمایی شد+ مشخصات

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصات می‌توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد

پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از عصرایران؛ چند ماهی است که فردا موتورز که پیش از این خودروهای” FMC SX6″، “FMS SX5″ و” FMC 511″ را عرضه کرده، بیلبوردهایی از کراس اووری جدید با نام” FMC T5 “منتشر کرده است.

تصاویر ابتدایی باعث گمانه‎‌زنی‌هایی درخصوص محصول جدید این خودروساز شد و سرانجام اطلاعات فنی این محصول در یک کاتالوگ و به صورت رسمی از سوی فردا موتورز منتشر شد.

1300043_920

با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی از سوی فردا موتورز معرفی نشده است اما تصاویری که توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است نشان از حضور این کراس اوور در محوطه یکی از سایت‌های خودروسازی فردا می‌دهد و حال می‌توان گفت که بالاخره این خودرو جدید به کارخانه فردا موتورز رسیده است.

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت و توان جلب رضایت مشتریان این رده بازار را خواهد داشت.

1300041_185

 

هرچند که مدیران این گروه خودروسازی هنوز مطلبی رسمی درخصوص رونمایی محصول جدید فردا موتورز عنوان نکرده‌اند، اما با توجه به مشاهدات ما، می‌توان گفت که به زودی شاهد اخبار تازه‌ای درخصوص FMC T5 و تولید و فروش آن از سوی گروه خودروسازی فردا خواهیم بود.

FMC T5  به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده T5 از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT کمپانی آیسین است که توان پیشرانه را به چرخ های این خودرو منتقل می کند.

1300040_518

۶کیسه هوا، سقف پانوراما، رادار خطی، سامانه اخطار تصادف از جلو، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، استارت دکمه ای، تهویه دوگانه، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال و سامانه کنترل پایداری از جمله امکانات FMC T5 است.

1300047_293

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها