|

هشدار نسبت به خرید توکن «تتلو»

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به سرمایه گذاری در توکن‌های بی‌ارزش هشدار داد.

لینک کوتاه کپی شد

 مدتی است که یکی در فضای رمز ارزها، توکنی به نام TNT یا توکن تتلو عرضه شده است، توکنی که با نام یکی از خوانندگان خارج از کشور شناخته می‌شود، اما دارای ریسک‌ها و مخاطرات بسیاری است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا در خصوص سرمایه گذاری در توکن‌های جدید گفت: یکی از موارد پرتکراری که شهروندان در فضای مجازی دچار زیان شده‌اند سرمایه‌گذاری در توکن‌های بی‌ارزش است لذا به هیچ عنوان نباید بدون آگاهی و مشورت با افراد خبره وارد بازار رمز ارزها شوند.

وی افزود:‌ در این زمینه انجمن بلاکچین نیز هشدار داده و از فعالان بازار رمز ارز خواسته که از خرید توکن‌های بی‌ارزش که ممکن است به نام افراد شناخته شده نیز منتشر شود، پرهیز کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا با بیان اینکه توصیه می‌شود که کاربران از خرید توکن‌های پرریسک و بی‌پشتوانه پرهیز کنند، گفت: چنانچه سرمایه افراد صرف خرید این توکن‌ها شود، نه تنها احتمال اینکه به سوددهی برسد کم است، بلکه ممکن است اصل سرمایه خود را نیز از دست بدهند.

گفتنی است که اخیرا امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو» وارد بازار رمزارزها شده و توکن مخصوص خود به نام (tatal payment Network Token) TNT را راه‌اندازی کرده است، که کارشناسان درباره سرمایه‌گذاری پیرامون آن هشدار داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها