|

اهداف تکنیکی دلار

دلار کف ساخت؛ نوسان حوالی کانال 35 هزار تومان!

مدتی است که رکود بر بازار ارز حکمفرما است و قیمت ها در محدوده ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان می کند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز قیمت دلار در بازار هرات با ۳۴ هزار و ۸۷۰ تومان باز شد و تا قبل از ظهر خودش را به بالای مرز ۳۵ رساند. اتفاق مهم اما هنگام بسته شدن بازار رخ داد، دلار هرات برای اولین بار بالای ۳۵ هزار بسته شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ فضای رکودی بازار آزاد به بازار رسمی هم رسید و دلار در بازار رسمی روز قبل نوسان زیادی را تجربه نکرد. مدتی است که رکود بر بازار ارز حکمفرما است و قیمت ها در محدوده ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان می کند. هر چند وقت یکبار خبری مبنی بر دستگیری تعدادی تحت عناوین اخلالگر بازار ارز،فضای بازار را ملتهب و احتیاطی می کند، زیرا در فضای امنیتی هرکسی ریسک خرید و فروش ارز را قبول نمی کند و به همین دلیل دلار تهران بر عکس طلا نتوانسته رشد چندانی داشته باشد و در محدوده رنج فوق محصور مانده است.

از طرفی افزایش ریسک های سیاسی باعث شده است تا دلار تهران نتواند علیرغم برخی پیش بینی ها به سقف قیمتی شکسته شده در کانال ۳۳ هزار تومانی پولبک بزند و به همین دلیل نیروهای کاهشی توان هدایت دلار را به محدوده پایین تر نداشتند و دلار فعلا برای تصمیم گیری درباره ادامه مسیر در محدوده گفته شده متوقف شده است. در صورتی که نیروهای کاهشی پیروز شوند دلار تهران می تواند تا محدوده ۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند ولی در صورتی که نیروهای افزایشی برنده این رقابت شوند دلار تهران تا محدوده ۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان رشد خواهد کرد.

 افزایش نگرانی ها درباره تشدید و توالی صدور قطعنامه ها علیه ایران که ممکن است زمینه ساز ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت باشد، مهم ترین بهانه معامله گران افزایش در بازار ارز است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها