|

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۲۶ آذر

سکه و دلار بازهم گران و گران تر شدند!

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان فروخته شد تا نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۹۳ هزار تومان رشد داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار توافقی امروز شنبه ۲۶ آذر هفته جدید را با رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی آغاز کرد و در نیمه ابتدایی معاملات بازار به ۳۶ هزار و ۷۲۵ تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ در بازار متشکل ارزی همزمان قیمت یورو امروز حدود ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و در نیمه محدوده ۳۹ هزار تومان آفتابی شد.  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار برای اولین بار از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار عبور کرد و قیمت سکه امامی با افزایش تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی ۳۶ هزار و ۷۲۵ تومان به ثبت رسید. عصر پنجشنبه در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، دلار روی پله ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا شاهد افزایش ۳۲۵ تومانی ارزش این اسکناس در نیمه ابتدایی اولین روز هفته هستیم. قیمت یورو امروز ۴۸۰ تومان ارتقا پیدا کرد و این یکی ۳۹ هزار و ۵۸۰ تومان فروخته شد.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز چهارشنبه پنجشنبه امروز
دلار 36 هزار و 330 تومان 36 هزار و 400 تومان 36 هزار و 725 تومان
یورو 40 هزار و 170 تومان 39 هزار و 100 تومان 39 هزار و 580 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۲۶ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار روی پله یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. رقمی که به معنی رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار در اولین روز هفته است و بالاترین سطح تاریخی این فلز گرانبها به‌شمار می‌رود. تا امروز، رقم یک میلیون و ۶۹۷ هزار تومان به‌عنوان قیمت پایانی طلا ۱۸ عیار در روز ۲۲ آذر، بالاترین قیمت این فلز به‌حساب می‌آید.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار 

چهارشنبه پنجشنبه امروز
یک میلیون و 675 هزار تومان  یک میلیون و 690 هزار تومان  یک میلیون و 700 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان فروخته شد تا نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۹۳ هزار تومان رشد داشته باشد. ارزش سکه تمام بهار آزادی ۱۹۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۱۸ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان رسید. سکه گرمی، اما درحالی چهار میلیون و ۲۶۰ هزار تومان فروخته شد، که نسبت به روز پنجشنبه تغییر قیمتی نداشت.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه چهارشنبه پنجشنبه امروز
سکه امامی 18 میلیون و 371 هزار تومان 18 میلیون و 423 هزار تومان 18 میلیون و 516 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 17 میلیون و 736 هزار تومان 17 میلیون و 985 هزار تومان 18 میلیون و 179 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 260 هزار تومان چهار میلیون و 260 هزار تومان چهار میلیون و 260 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی