|

سود 70 میلیونی خریداران پژو 207 در بورس کالا

در بازار امروز ۴ دی ماه در بورس کالا ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ عرضه شد که برای این تعداد خودرو ۸۷۷۶ نفر متقاضی وجود داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در سومین عرضه پژو ۲۰۷ دستی سفید، این خودرو وارد کانال جدید قیمتی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ اولین خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید در ۳۰ آبان ماه در بورس کالا عرضه شد که در آن تاریخ این خودرو ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد. دومین عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا در ۱۹ آذرماه محقق شد و این خودرو تا کانال ۳۷۰ میلیون تومانی رشد قیمتی را تجربه کرد. در آخرین عرضه پژو ۲۰۷ دستی سفید با ۱۲۱ درصد رشد قیمت پایه به ۴۱۰ میلیون تومان رسید. بدین ترتیب رشد قیمت این خودرو در بورس کالا شکسته شد.

لازم به ذکر است که قیمت پایه این خودرو ۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال است. خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پژو ۲۰۷ دستی سفید با مالیات و سایر هزینه‌ها به حدودو ۴۷۰ میلیون تومان می‌رسد، بنابراین این خودرو با حدود ۷۰ میلیون تومان پایین‌تر از بازار آزاد در بورس کالا معامله شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها