|

طلا به داد سکه نرسید!

طلای جهانی در انتهای هفته نتوانست نوسان معناداری را تجربه کند تا امروز کار سکه‌بازان برای بالا بردن سطح قیمت راحت نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

طلا در هفته گذشته نه تنها به بالای مرز هزار و 900 دلاری بازنگشت، بلکه در نهایت هفته را در محدوده هزار و 860 دلار خاتمه داد که تفاوت معناداری با هفته گذشته نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اکوایران، عدم صعود طلا موجب شده است که انتظارات افزایشی در بازار فلز گرانبهای داخلی کمرنگ شود ولی همچنان برخی از معامله‌گران امیدوارند که در ابتدای هفته قیمت دلار در مسیر افزایشی قرار بگیرد و به دنبال این اتفاق، میزان خریدها در بازار سکه نیز افزایش پیدا کند. 

روند قیمت دلار در روز یکشنبه برای بسیاری از معامله‌گران قابل پیش‌بینی نیست. اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی رشد قیمت را تجربه کرده است و این موضوع بخشی از سکه‌بازان را امیدوار می‌کند که شاهد افزایش ارزش دارایی خود در روز جاری باشند.

با این حال، بازارساز در ماه‌های اخیر نشان داده است که به راحتی اجازه عبور دلار از خط قرمز میانه دهه 40 هزار تومانی را نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد سکه‌بازان در ابتدای روز جاری محتاطانه رفتار کنند و در صورتی که اسکناس آمریکایی رشد قیمتی را تجربه نکرد، در موقعیت فروش قرار بگیرند. رشد دلار، سکه‌بازان را نیز در موقعیت خرید قرار خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها