|

طرح پیش فروش جدید سایپا البته با حساب وکالتی!

بر اساس بخشنامه جدید سایپا پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت مبعث به زودی آغاز می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش فروش محصولات سایپا از هفته آینده به مناسبت عید مبعث آغاز می‌شود. جزئیات فروش ویژه سایپا و قیمت خودرو‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال می‌شود.

متقاضیان از روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

در این طرح چهار محصول سایپا در طرح ویژه پیش فروش قرار گرفته است. این خودرو‌ها شامل ساینا اس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک R مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند.

قابل توجه است که در این طرح امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از صبح روز ۲ اسفند به مدت ۳ روز برای متقاضیان فراهم می‌شود و فرآیند فروش از طریق حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جمعیت نیست.

جزئیات پیش فروش سایپا ویژه مبعث اعلام شد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها