|

ناامیدی سکه‌بازان از دلار

دلار به سکه میدان نداد؛ سکه امامی در سراشیبی سقوط

در صورتی که در روز سه‌شنبه نیز قیمت دلار افزایش خاصی را تجربه نکند، احتمال افت بیشتر قیمت سکه امامی وجود خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 عدم افزایش قیمت دلار موجب شد که در بازار سکه زور فروشندگان بیشتر شود و قیمت سکه به زیر سطح 31 میلیون و 500 هزار تومان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اکوایران، برخی از تحلیلگران انتظار داشتند که با توجه به افت قیمت اونس طلا به زیر مرز 2 هزار دلاری، در روز دوشنبه برخی از مالداران سکه در موقعیت خریدار وارد بازار دلار شوند و با تحریک قیمت این ارز، زمینه حمایت از دارایی خود را فراهم بیاورند.

با این حال، حداقل در عمل، بازار ارز در روز دوشنبه با حجم سنگینی از تقاضا رو‌به‌رو نشد و ناامیدی سکه‌بازان از دلار موجب شد که قیمت سکه در مسیر نزولی قرار بگیرد.

به باور شماری از فعالان، در صورتی که در روز سه‌شنبه نیز قیمت دلار افزایش خاصی را تجربه نکند، احتمال افت بیشتر قیمت سکه امامی وجود خواهد داشت. تحلیلگران فنی نیز باور دارند در صورتی که سکه زیر سطح 31 میلیون و 500 هزار تومان تثبیت شود، افت بیشتری در انتظار فلز گرانبهای داخلی خواهد بود.

با این حال، حداقل سکه‌بازان در سال 1402 نشان داده‌اند که تمایلی ندارند این فلز گرانبها را زیر مرز 30 میلیون تومان ملاقات کنند و این مرز را به عنوان کف قیمتی برای خود تعریف کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها