|

حرکت سکه به سوی مرز حساس

سکه امامی در رویای فتح کانال 32 میلیونی!

تحلیلگران باور دارند کار سکه برای شکست مرز 32 میلیون تومان دشوار است اما در صورت نوسان معنادار در بازار ارز، سکه توان انجام این کار را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سکه امامی نه تنها توانست به بالای سطح 31 میلیون و 500 هزار تومان برگردد، بلکه قدرت‌نمایی خریداران موجب شد که قیمت سکه به نزدیکی مرز 32 میلیون تومان هم برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اکوایران، افت قیمت دلار در روز دوشنبه موجب شد که جو کاهشی در بازار سکه بیشتر شود و برخی معامله‌گران این گمانه‌زنی را مطرح کنند که بازار به سوی کانال 30 میلیون تومان افت خواهد کرد. با این حال، روز سه‌شنبه سکه تمام از دو ناحیه تحریک شد. اولین محرک مهم، افزایش قیمت دلار بود. در بازار ارز غیررسمی اسکناس آمریکایی توانست خود را به نزدیکی مرز 52 هزار تومان برساند و در محدوده 51 هزار و 800 تومان قرار بگیرد. این افزایش جسارت خریداران سکه را بیشتر کرد.

محرک دوم در بازار پشت خطی و شبانه اثرگذار بود؛ جایی که رشد بهای اونس طلا در بازارهای جهانی، علامت صعودی تازه‌ای را به سکه‌بازان ارسال کرد. طلا شب گذشته در آستانه فتح مرز 2 هزار دلاری قرار گرفت، حال آنکه در انتهای هفته گذشته تا محدوده هزار و 980 دلار کاهش پیدا کرده بود.

بیشتر تحلیلگران باور دارند کار سکه برای شکست مرز 32 میلیون تومانی دشوار است. با این حال، در صورت نوسان معنادار در بازار ارز، سکه نیز توان انجام کارهای سخت را می‌تواند پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها