|

طرح فروش کرمان موتور

خرید این خودرو سود 500 میلیونی به دنبال دارد!

قیمت پیکاپ KMC T8 در این طرح فروش یک میلیارد و 650 میلیون تومان خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

کرمان موتور پیکاپ T8 خود را بدون قرعه کشی به مشتریان واگذار می کنند. این خودروساز خصوصی اعلام کرد متقاضیان می توانند از امروز 11 اردیبهشت نسبت به خرید پیکاپ KMC T8 اقدام کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ کرمان موتوری ها این خودروی پیکاپ را به صورت نقدی به متقاضیان واگذار می کنند. موعد تحویل این خودرو سه ماهه خواهد بود. این خودروساز کرمانی اعلام کرده است قیمت پیکاپ KMC T8 در این طرح فروش یک میلیارد و 650 میلیون تومان خواهد بود و متقاضیان باید این مبلغ را به صورت یکجا به حساب کرمان موتور واریز کنند.

نکته قابل توجه در ارتباط با این طرح فروش این است که کرمان موتوری ها سود مشارکت و یا انصراف برای وجه پرداختی مشتری پیش بینی نکرده اند اما چنانچه در تحویل خودروهای فروخته شده تاخیری از سوی خودروساز ساکن کرمان اتفاق بیفتد، سه درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه به مشتریان پرداخت خواهد شد. متقاضیان باید برای ثبت درخواست خرید خود  از مسیر سایت این خودروساز اقدام کنند کرمان موتور اعلاکم کرده پیکاپ KMC T8 را در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد کرد.   

پیش تر مدیرعامل کرمان موتور از فروش خودروهایی که در طرح فروش گسترده صمت از سوی شرکت تحت مدیریتش عرضه شده بودند اما فروخته نشدند، به صورت فروش فوق العاده خبرداده بود. آن طور که سامان فیرزوی اعلام کرد این خودروساز پنج خودروی جک J4، جک J7، جک S5 ، جک S3 و پیکاپ KMC T8 را به صورت فروش فوق العاده به متقاضیان واگذار می کند.

بررسی قیمت بازاری این خودرو نشان می دهد این روزها پیکاپ T8 کرمان موتور با مبلغی حدود دو میلیارد و 150 میلیون تومان در بازار در دسترس متقاضیان قرار دارد. حال که کرمان موتور این خودروی پیکاپ را با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان به مشتریان واگذار می کند، خریداران این خودرو می توانند سودی حول و حوش 500 میلیون تومان را به حساب خود واریز کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها