|

وضعیت بازار خودرو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت

ریزش در بازار خودرو؛ سقوط ۱۴۰ میلیونی قیمت دنا

قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا امروز هم با کاهش به‌ روزرسانی شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

 ریزش قیمت خودروهای داخلی همچنان ادامه دارد. در این میان محصولات پرفروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷، دنا، پژو ۲۰۶ و تارا بیشترین کاهش قیمت را ثبت کردند، به‌ طوری که برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنده‌ای نسبت به ۲ روز گذشته ۷۰ میلیون ریزش را تجربه کردند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد آنلاین، دنا اتوماتیک توربو هم نسبت به ۴ روز گذشته ۷۰ میلیون ارزان شده است و دنا معمولی با ریزش ۱۴۰ میلیونی تنها در ۲۰ روز رکورد زده است. شاهین G نیز در میان محصولات سایپا با افت قیمت ۶۰ میلیونی در ۲ روز پیشتاز است.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۳۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است و طی ۲۴ روز گذشته ۱۰۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۴۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است. 

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۱ نیز ۷۰۰ میلیونی شد که به کاهش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته و کاهش ۱۰۵ میلیونی طی ۲۴ روز گذشته است. قیمت مدل ۱۴۰۲،  پژو ۲۰۷ هم ۷۲۵ میلیون تومان است که نسبت به ۲ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است و طی ۲۱ روز گذشته نیز ۹۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۶۸۰ میلیون تومان است که نسبت به ۲ روز گذشته ۶۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر MC  مدل ۱۴۰۲ نیز ۸۴۰ تومان اعلام شده است که طی دو روز ۹۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۹۰۰ میلیون تومان است که ۵۰ میلیون طی ۲ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو پایان فروردین یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بود؛ یعنی طی ۲۰روز گذشته، ۱۰۰ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۹۸۰ میلیون تومان است که طی ۲ روز ۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۹۱۵ میلیون تومان است که نسبت به ۲ روز گذشته  ۲۳ میلیون ارزان شده است و طی ۲۰روز گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۹۴۰ تومان قیمت خورده است که نسبت به ۲ روز پیش ۳۰ میلیون و طی۷ روز گذشته ۱۳۰میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰و ۷ روز گذشته ۸۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۷۰ میلیونی طی ۴روز است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون و ۲۰ روز گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون یک روزه ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۵۰ میلیون تومان است که ۷۰ میلیون نسبت به ۲۰ روز گذشته ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به  روز گذشته ۱۵ میلیون کاهش داشته و ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۶۰۰ میلیون تومان است که طی ۲ روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۶۳۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. .

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۹۵ میلیون تومان ماند.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۶۵ میلیون شده است که تغییر نکرده است اما نسبت به ۷ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ امروز ۳۵۵ میلیون تومان اعلام شده است  و ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۳۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای ریزش۳۰ میلیونی طی ۷ روز گذشته است.

قیمت ساینا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است  که طی ۵ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۸۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و ۴روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و دو روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۰۰ میلیون است که ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۷۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۱۵ میلیون طی یک روز و  ۳۵ میلیون طی ۵ روز گذشته کاهش داشته است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۴۸۰ میلیون است که ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۶۰ میلیون ارزان شده است و طی ۷ روز گذشته ۸۵ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۰۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که دو روزه ۶۰ میلیون ارزان شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها