|

خودروی جدید سایپا که قرار است جای کوئیک را بگیرید!

سایپا اطلس بر پایه پلتفرم مشترکی با سایر خودرو‌های اقتصادی سایپا توسعه یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

سایپا اطلس یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در نوبت دوم از فروش یکپارچه خودرو نیز عرضه شده است. این خودرو در واقع نسخه بهینه شده و ارتقا یافته سایپا کوییک محسوب می‌شود. احتمال دارد در آینده نزدیک سایپااطلس به طور کامل جایگزین محصولات خانواده کوییک شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دیجیاتو، سایپا اطلس بر پایه پلتفرم مشترکی با سایر خودرو‌های اقتصادی سایپا توسعه یافته است. این پلتفرم X۲۰۰ نام دارد که تاکنون تعدادی خودرو شهری براساس آن توسعه یافته‌اند. سایپا این خودرو را در قالب چهار تیپ به بازار عرضه خواهد کرد. برخی نسخه‌های این خودرو به گیربکس دستی مجهز هستند، در حالی که نسخه‌های اتوماتیک این خودرو نیز وارد بازار خواهند شد.

1572003_163

به گفته سایپا، خودرو اطلس برای جلب توجه بانوان و جوانان بهینه‌سازی شده است. با توجه به سابقه موفق کوییک در این موضوع، به نظر نمی‌رسد سایپااطلس مشکلی در جلب توجه این دو گروه از مشتریان داشته باشد. در حال حاضر تنها مشخصات سایپا اطلس S اعلام شده است که سایپا این خودرو را تیپ ۱ می‌نامد.

1572004_684

امکانات و آپشن‌های سایپا اطلس تیپ ۱

دو کیسه هوا، سیستم‌های ایمنی ESC-TCS-HSA-ABS-EBD-BAS، سیستم ضدسرقت، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، چراغ روشنایی در روز، اتولایت، سیستم صوتی با پشتیبانی از بلوتوث - AUX - USB، سیستم ناوبری، موبایل میرورلینک و درگاه USB.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها