|

قیمت خودروهای آمریکایی در دبی؛ ما هیچ فقط تاسف!

ویدیویی از معرفی انواع قیمت خودروهای آمریکایی در بازار دبی امارات را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت خودروهای خارجی در ایران تقریباً از همه جای جهان گران تر است و این موضوع در xول این سال ها همواره محل بحث بوده و خیلی از کارشناسان نسبت به آن انتقادهایی داشتند.

حتی چندی پیش رشید کوچکی نماینده مجلس این بحث را در صداوسیما هم مطرح کرد و با ذکر مثال و آوردن قیمت از نرخ های عجیب و غریب خودروهای روز دنیا در ایران گفت. نماینده مرودشت گفت: چرا با واردات خودروهای دست دوم مخالفند؟اپتیمای ۲۰۱۷ در ایران ۳ میلیارد تومان! همین خودرو همین مدل در امارات ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون!از این مثال‌ها بسیار است.

‌تویوتا آریون ۲۰۱۱ در تهران ۴ میلیارد!!! تویوتا آریون ۲۰۱۱ در دبی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون با درهم ۱۴۰۰۰ تومانی!! بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۷ در ایران ۱۰/۵ میلیارد تومان، همین مدل بنز در امارات بین ۹۰۰ تا یک میلیارد تومان!خودرو‌های خارجی که تا ۲۰۱۷ وارد ایران شدند همگی حداقل ۹ تا ۱۰ برابر خودرو‌های دست دوم خارجی هم مدل، قیمت‌گذاری می‌شوند.سوال اگر شما یک میلیارد تومان پول داشته باشید ترجیح میدهید بنز کلاس E سوار شوید یا پژو ۲۰۷؟!

حالا اما ویدیویی در فضای مجازی پخش شده که قیمت انواع خودرو آمریکایی را در بازار ایران و امارات مقایسه می کند و با اعداد و ارقامی می شنوید که فقط باید از شدت تاسف سر تکان داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها