|

نقدی T8 رو نخریدن، کرمان موتور قسطی ۹۰ روزه گذاشت!

شرکت کرمان موتو بعد از طرح فروش نقدی 120 روزه که گویا اصلاً فعال نشد حالا قرار است با یک طرح اقساطی 90 روز پیکاپ T8 رو عرضه کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کرمان موتور پیکاپ T8 خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار می کند. آن طور که این خودروساز خصوصی اعلام کرده قرار است این خودروی پیکاپ با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان واگذار شود.

به گزارش اکوایران؛ قیمت اعلامی برای T8 همان قیمتی است که مدیران فروش کرمان موتور از اواخر بهمن 1401 آن را در طرح های فروش خود اعمال می کردند. با توجه به عرضه این پیکاپ با قیمت پیشین کرمان موتوری ها این پیام را به اعضای شورای رقابت ارسال کرده اند که قصدی برای تمکین به قیمت های اعلامی این شورا ندارند.

شورای رقابت 17 اردیبهشت امسال بعد از بررسی قیمت محصولات مونتاژی دستورالعملی را به وزارت صمت فرستاد تا در اختیار خودروسازان خصوصی قرار گیرد. بررسی دستورالعمل شورای رقابت حکایت از افت قیمت حدود 100 میلیون تا 800 میلیونی محصولات حاضر در سبد محصولاتی شرکت های خودروساز داشت. این مساله با اعتراض مدیران خودروساز خصوصی روبرو شد و از آن زمان تا کنون کشمکش میان اعضای شورای رقابت و مدیران خودروساز خصوصی در جریان است.

کرمان موتوری ها به طرفداران پیکاپ T8 اعلام کرده اند که می توانند با پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت این خودرو را در اختیار بگیرد. بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تحویل این خودرو از سوی کرمان موتور 90 روزکاری بعد از نهایی شدن ثبت نام متقاضیان اعلام شده است. الباقی مبلغ هم باید از سوی متقاضیان در قالب یک فقره چک به تاریخ 30 اردیبهشت 1403 با مبلغ حدود 780 میلیون تومان در وجه شرکت کرمان موتور صادر شود. بدیهی است سند این خودرو تا زمان تسویه حساب کامل توسط متقاضیان در رهن کرمان موتور باقی می ماند. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار حول و حوش دو میلیارد تومان برآورد می شود.

کرمان+موتور+T8

طرفداران طرح فروش قسطی T8 می توانند از 30 اردیبهشت سال جاری به سایت کرمان موتور مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی برای در اختیار گرفتن این محصول کرمان موتور اقدام کنند. این طرح فروش قسطی تا روز 13 خرداد 1402 در دسترس متقاضیان قرار دارد.

این خودروساز کرمانی قصد دارد این محصول پیکاپ خود را در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری تولید و به متقاضیان واگذار کند.

وقتی فروش 120 روزه و نقدی پیکاپ T8 بدون مشتری ماند!

کرمان موتور در حالی این رح فوش اقساطی را قرار است اجرایی کند که همین هفته پیش اعلام کرده بود پیکاپ T8 رو به صورت فروش 120 روزه و با قیمت نقدی یک میلیارد و 650 میلیون تومان اجرا خواهد کرد که در گزارشی یا عنوان "چرا طرح فروش نقدی پیکاپ T8 چنگی به دل نمی زند؟" به تفضیل بیان کردیم که چرا این طرح فروش چندان برای مشتریان جذاب نیست.

پیکاپ رقیب T8 به یکباره چه گران کرد!

در روزهایی که کرمان موتور طرح فروش پیکاپ خودش رو اعلام کرد مکث موتور که پیکاپ کلوت رو مونتاژ میکنه به یکباره قیمت محصولات خودش رو 500 میلیونی افزایش داد. این مونتاژ کار ساکن اتوبان کرج قیمت کلوت دستی رو از یک میلیارد و 100 میلیون به حدود یک میلیارد 600 و قیمت کلوت اتوماتیک رو هم از یک میلیارد و 237 میلیون به یک میلیارد و 873 میلیون تومان رساند.

نام محصول قیمت قبل قیمت جدید
کلوت دستی 1.097.000.000 1.596.000.000
کلوت اتوماتیک 1.237.000.000 1.873.000.000

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها