|

قیمت محصولات سایپا ۳۰ اردیبهشت

قیمت خودروهای سایپا ریخت؛ شاهین رکوردار ریزش!

شاهین به‌عنوان گران‌ترین سواری داخلی سایپا، امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت در بازار ۶۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و افت قیمت ۱۰ میلیونی را به‌ثبت…

لینک کوتاه کپی شد
1

شاهین به‌عنوان گران‌ترین سواری داخلی سایپا، امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت در بازار ۶۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و افت قیمت ۱۰ میلیونی را به‌ثبت رسانده است. دقیقا مثل کوییک پلاس اتوماتیک که در اولین روز هفته، معادل ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ قیمت تیبا به‌همین اندازه کاهش پیدا کرده و این یکی را ۳۵۵ میلیون تومان می‌فروشند. تیبا ۲ هم ۱۰ میلیون از قیمتش را از دست داده و ۳۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت کوییک دنده‌ای با کاهش پنج میلیونی به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده و کوییک R که ۳۷۵ میلیون تومان ارزش دارد، به‌همین اندازه ارزان شده است. 

قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد

مدل پنجشنبه امروز

پراید 151

300 میلیون تومان

295 میلیون تومان

تیبا

365 میلیون تومان

355 میلیون تومان

تیبا 2

370 میلیون تومان

360 میلیون تومان

ساینا

355 میلیون تومان

355 میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای

370 میلیون تومان

365 میلیون تومان

کوئیک R

380 میلیون تومان

375 میلیون تومان

کوئیک پلاس اتوماتیک

470 میلیون تومان

460 میلیون تومان

سیتروئن C3

دو میلیارد و 680 میلیون تومان

دو میلیارد و 680 میلیون تومان

چانگان CS35

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

وانت زامیاد

605 میلیون تومان

605 میلیون تومان

کیا سراتو 2000 مونتاژی

دو میلیارد و 300 میلیون تومان

دو میلیارد و 300 میلیون تومان

آریو

یک میلیارد و 90 میلیون تومان

یک میلیارد و 90 میلیون تومان

شاهین

630 میلیون تومان

620 میلیون تومان

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بازار خودرو در هفته‌های گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرد و قیمت‌ها در اکثر این روزها روند نزولی به خود گرفته بود. علت اصلی کاهش قیمت در بازار برگزاری مرحله دوم طرخ فروش خودرو در سامانه یکپارچه بود.

گرچه در مرحله دوم این طرح تعداد عرضه خودروها نسبت به مرحله محدودتر است، اما باتوجه به حاشیه سود حاصل از خرید خودرو در سامانه یکپارچه، مردم به این سامانه هجوم آوردند و سرمایه‌های سرگردان را به این سمت و سو روانه کردند.

برگزاری این مرحله از طرح فروش باعث شد بازار خودرو در وضعیت رکودی قرار گیرد. البته کمبود تقاضا تنها به این بازار ختم نشد و سایر بازارهای مالی نیز در همین وضعیت قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا، خودروسازان مونتاژی بدون توجه به قیمت‌های جدید اعلامی شورای رقابت، محصولات خود را با قیمت‌های کارخانه‌ای و متفاوت با قیمت شورای رقابت در سامانه عرضه کردند و به نوعی بی‌اعتنایی خود را در مقابل شورای رقابت نشان دادند. این امر باعث شد تا بازار آزاد خودروهای مونتاژی نیز در حالت بلاتکلیفی قرار بگیرد. حال در بازار آزاد تنها فروشنده‌هایی پیدا می‌شوند که از ترس کاهش قیمت‌ها دست به فروش خودرو زده‌اند.اما خریداری در این میان یافت نمی‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها