|

فروش فوق العاده تارا و هایما با سود 300 میلیونی

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده است. موعد تحویل این خودروها 90 روزه است.

بر اساس اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو، تارا دستی و هایما S۷ طبق قیمت کارخانه ایران خودرو به ترتیب حوالی ۳۹۴ و یک میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. همانطور که گفته‌شد متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ۹۰ روز خودروی خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.

ایران خودرو

هایما اس 7 و تارا در بازار چند؟

بازار خودرو مدت هاست که در رکود است و هیچ خبری از رونق گرفتن نیست با این وجود همچنان بین قیمت کارخانه و قیمت بازار اختلاف فاحشی وجود دارد. تارا دستی که ایران خودرو حدود 395 میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می کند در بازار آزاد حدود 650 میلیون تومان قیمت دارد و هایما اس 7 یک میلیاردی ایران خودرو حدود یک میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

چه کسانی مشمول این فروش فوق العاده می شوند؟

فقط متقاضیان ثبت نام ایران خودرو سه ماهه که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی