|

مدیران خودرو آریزو ۸ را به صورت رسمی رونمایی کرد

فونیکس آریزو 8 سدان لوکس مدیران خودرو معرفی شد و قیمت خورد

فونیکس آریزو ۸ به عنوان بزرگ‌ترین خودرو سدانی است که مدیران خودرو تاکنون تولید کرده و از نظر امکانات و تجهیزات لوکس و قدرتمند محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معاون کل فروش مدیران خودرو با بیان اینکه خودرو آریزو ۸ با هدف پیشروی در انقلاب صنعت خودرو، تولید و عرضه می شود، گفت: در سال ۲۰۲۴ تولید و عرضه خودرو آریزو ۸ هیبرید نیز انجام خواهد شد.

فونیکس آریزو ۸ از نظر طراحی، جدیدترین المان های کمپانی چری را در خطوط بدنه دارد و از نظر کیفی در رده ای بالاتر از آریزو ۶ پرو قرار می گیرد.

فونیکس آریزو ۸ به عنوان بزرگ‌ترین خودرو سدانی است که این شرکت تاکنون تولید کرده و از نظر امکانات و تجهیزات لوکس و قدرتمند محسوب می‌شود. این خودرو با طول ۴٫۸ متر در سگمنت خودروهای سدان متوسط قرار می‌گیرد و در بین خودروهای داخلی و وارداتی، رقیبان مستقیم چندانی ندارد.

fownix-arrizo8-unveiling-3-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

فونیکس آریزو ۸  چه امکاناتی دارد؟

اطلاعات جدید حاکی از آن است که فونیکس آریزو ۸ با پیشرانه ۲ لیتر توربو TGDi (پیشرانه تیگو ۸ پرومکس) به بازار می آید. پیشرانه ۲ لیتری توربو در این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۲۵۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو خواهد رسید. تعلیق جلوی آریزو ۸ از نوع مک فرسون و عقب آن مولتی لینک است. وزن خودرو ۱۵۳۹ کیلوگرم و شتاب صفر تا صد آن در کاتالوگ شرکت، ۷.۶ ثانیه ذکر شده است.

این محصول را می توان لوکس ترین سدان مدیران خودرو دانست. در آریزو ۸ امکاناتی مانند سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، جلو آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم صوتی سونی، نور پردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

همچنین فونیکس آریزو ۸ به کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو، جانبی جلو و عقب، پرده ای و زانوی راننده و سرنشین مجهز است. به عبارت ساده تر، فونیکس آریزو ۸ مدیران خودرو ۱۰ کیسه هوای ۱۴ نقطه ای دارد.

اما فونیکس آریزو 8 با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

ازآنجایی‌که این خودرو در سگمنت محبوب و قدیمی سدان‌های نیمه لوکس متوسط قرار می‌گیرد، میتوان ادعا کرد که به جز تعدادی مدل دست دوم کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی فعلا رقیبی ندارد! مدیران خودرو وعده داده تا ۳-۴ ماه آینده آریزو ۸ به بازار عرضه شود. هر چند که تعدادی سدان‌ بزرگ چینی و وارداتی و البته بسیار گران در راه ایران هستند اما بایستی توجه داشت که همه این خودروها تا قبل از نیمه دوم سال به بازار عرضه نمی‌شوند و آریزو ۸ تنها گزینه خوش قیمت این رده در نیمه نخست سال است. پیش‌بینی می‌شود آریزو ۸ در محدوده قیمتی ۲ میلیارد تومان به بازار عرضه شود.

article_638323596191754154_thumb_960_542-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی