|

واکنش جنبش حماس به حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به دمشق سوریه چیست؟

واکنش جنبش حماس به حمله رژیم اشغالگر و صهیونیستی اسرائیل به دمشق سوریه چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژیم اشغالگر اسرائیل روز گذشته در حملات هوایی بخش از پایگاه های نظامی در سوریه و در شهر دمشق را مورد هدف قرار داده است. پس از حمله اسرائیل به ریف دمشق ، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد: این حمله، جنایتی است که رژیم صهیونیستی به صورت پیاپی علیه امت و منطقه ما مرتکب می‌ شود.

حمله هوایی اسرائیل به دمشق

پدافند هوایی سوریه حمله اسرائیل در منطقه «نبی هابیل» واقع در «الزبدانی» در ریف دمشق را مقابله کرد. هواپیما های رژیم اشغالگر یکی از سامانه‌ های دفاع هوایی سوریه را هدف قرار داد و در نتیجه آن یک نظامی کشته و سه سرباز زخمی شدند.

واکنش جنبش حماس به حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به دمشق سوریه چیست؟

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ ای اعلام کرد: حمله دشمن صهیونیستی به سوریه در روز گذشته جنایتی محکوم‌ شدنی و تروریستی است که این رژیم به ‌صورت پیاپی علیه امت و منطقه ما مرتکب می‌ شود. جنبش حماس همچنین اعلام کرد: این حمله رژیم صهیونیستی در راستای اقدامات خصمانه این رژیم به ‌منظور تحقق جاه ‌طلبی ‌‎های توسعه‌ طلبانه‎ خود در منطقه انجام شده است؛ جاه ‌طلبی ‌هایی که مورد حمایت آمریکا است و به امتداد مسیر عادی‌ سازی روابط ترغیب می‌ کند.

در بیانیه این جنبش همچنین آمده است: از تمام گروه ‌های فعال امت و نیروهای مقاومت در آن می ‌خواهیم که برای مقابله با طرح صهیونیستی و استعمارگرایانه و نیز شکست آن تلاشی یکپارچه و واحد داشته باشند. هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه روز چهارشنبه اهدافی نظامی در ریف دمشق را بمباران کردند. پدافند هوایی سوریه حمله اسرائیل در منطقه «نبی هابیل» واقع در «الزبدانی» در ریف دمشق را مقابله کرد. هواپیما های رژیم اشغالگر یکی از سامانه‌ های دفاع هوایی سوریه را هدف قرار داد و در نتیجه آن یک نظامی کشته و سه سرباز زخمی شدند.

پیشنهاد می شود: احتمال جنگ لبنان با اسرائیل چقدر جدی است؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی