|

تندیس سردار قاسم سلیمانی در برج میلاد رونمایی شد

تندیس سردار قاسم سلیمانی در برج میلاد رونمایی شد. این تندیس در موزه مشاهیر جای گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مراسم رونمایی از تندیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی  شنبه ۲۰ دی ماه در مرکز همایش‌ های برج میلاد با حضور خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعی از هنرمندان کشور و وزیر صمت و تعدادی از هنرمندان کشور در محل مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در ابتدای این مراسم موزیک‌ویدیویی با صدای پرواز همای و تصاویری از رسادت های سردار پخش شد.

پیشنهاد می شود: کتاب از چیزی نمی ترسیدم سردار سلیمانی رونمایی شد

تندیس سردار قاسم سلیمانی در برج میللاد رونمایی شد

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در سخنانی کوتاه در مراسم رونمایی از تندیس سردار سلیمانی گفت: برای ساخت سریال پایتخت ۵ به دیدار سردار رفتم و دقایقی از دیدارمان نگذشته بود که تصورات قبلی من نسبت به سردار سلیمانی تغییر کرد.

وی ادامه داد: نظرات و دیدگاه های ایشان برای ساخت سریال با توجه به اینکه ما می خواستیم به موضوع داعش بپردازیم بسیار راهگشا بود. در ادامه موزیک‌ ویدیویی با صدای امیریل ارجمند برای نخستین بار پخش و رونمایی شد.

سپس امیر یل ارجمند و پس از آن داریوش ارجمند بازیگر سینمای ایران در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی سخنرانی کردند. به نوشته ایرنا، در ادامه این مراسم و پس از پخش کلیپی از سخنرانی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فاطمه سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی در جایگاه این مراسم حاضر شد و به قرائت نامه‌ای از سردار سلیمانی پرداخت که خطاب به وی نگاشته شده بود.

در پایان مراسم، از تندیس و مجسمه سردار سلیمانی در حضور خانواده سردار شهید سلیمانی ، وزیر صمت، پیشکسوتان و هنرمندان حاضر در مراسم، رونمایی شد. تندیس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت.

تصاویر تندیس سردار سلیمانی در موزه مشاهیر برج میلاد

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها