|

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی؛ امروز چهارشنبه 18 فورردین 1400

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه 18 فروردین 1400 در صرافی ملی و بازار آزاد اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه18 فروردین 1400 در صرافی ملی و بازار آزاد اعلام شد

صرافی ملی صبح امروز نرخ فروش دلار را ۲4 هزار و 467 تومان تعیین کرد تا اسکناس آمریکایی نسبت به آخرین قیمت‌گذاری ۳۴ تومان ارزان شود.

یورو هم صبح امروز ۲8 هزار و 785 تومان فروخته می‌شود. صرافی ملی همچنین دلار را به قیمت ۲3 هزار و 983 تومان و یورو را ۲8 هزار و215 تومان خریداری می‌کند.

 نرخ انواع ارز در صرافی‌ ها اعلام شد

عنوان خرید(ریال) فروش(ریال)
یورو 282,150 287,850
دلار 239,830 244,676

۱۰ خبر مهم امروز بازارها / پیش از معاملات این اخبار را بخوانید

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته شاخص بازار سهام مجددا یک روند نزولی را پشت سر گذاشت. با این حال قیمت طلا و دلار اندکی افزایش یافتند. در ادامه امروز ممکن است چه اتفاقاتی برای بازارها بیفتند؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی هستند؟

ـ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۱۷ فروردین با ۱۰,۹۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

ـ روز گذشته قیمت دلار با ۵۰ تومان رشد به بهای ۲۵ هزار و ۵۰ تومان رسید.

ـ رئیس شورای رقابت گفت: اینکه افراد دو خودروی متفاوت را از نظر قیمت مقایسه می‌کنند مساله جالبی نیست زیرا اگر خودروی با قیمت اعلام شده نمی‌ارزد آن را خریداری نکنند و خودروی دیگری را بخرند.

ـ برخی منابع از سانحه برای کشتی ایران ساویز در دریای سرخ خبر می‌دهند. بنابر این گزارش طبق اطلاعات کسب شده گفته می‌شود که این سانحه به دلیل انفجار مین‌های چسبان در بدنه کشتی رخ داده است.

ـ وزیر راه با بیان اینکه «خرداد برای قراردادهای اجاره مسکن با توجه به ویروس کرونا تصمیم‌گیری می‌‌شود» گفت: در این راستا گزارشی به ستاد ملی کرونا ارسال می‌شود.

ـ مدیرعامل فرابورس گفت: دامنه نوسان بورس فعلا قرار نیست تغییری کند و با شرایط فعلی ادامه خواهیم داد.

ـ وزیر اقتصاد در مورد احتمال تغییر در نرخ سود بانکی گفت: طبیعتا شرایط اقتصادی حاضر، اقتضائات جدیدی را طلب می‌کند، اما این امر باید مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و به تدریج انجام شود.

ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواستار واگذار نشدن باقیمانده سهام دولتی ایران‌خودرو شده است.

ـ آن‌طور که معاون وزیر صمت خبر داده‌ است، با مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، صادرکنندگانی که از سال ۹۷ تعهد ارزی دارند می‌توانند در ازای میزان تعهد خود، واردات داشته باشند. پیش از این، وضعیت تعهد ارزی مربوط به سال‌های ۹۸ و ۹۹ تعیین تکلیف شده بود.

ـ قیمت بیش از ۱۰۰ قلم کالای اساسی در بهمن ماه سال گذشته روندی صعودی داشته به نحوی که سویا رکورد افزایش ۲۵۷ درصدی را برای خود ثبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها