|

فرار ثروتمندان هندی از کرونا با جت خصوصی!

بسیاری از ثروتمندان و پولدارهای هندی با جت های شخصی در حال فرار از این کشور هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیوع گسترده و فزاینده ویروس کرونا در هند موجب شده است تا ثروتمندان این کشور با جت های شخصی فرار را بر قرار ترجیح دهند.

به گزارش رسانه های خبری، در حالی که دولت دهلی نو نسبت به موج جدید شیوع ویروس کرونا هشدار داده است، بسیاری از ثروتمندان و پولدارهای هندی با جت های شخصی در حال فرار از این کشور هستند. 

تازه ترین آمارها نشان می دهد تنها در یک روز بیش از 350 هزار نفر در هند به ویروس مرگبار مبتلا شده اند. هند طی روزهای اخیر به طور متوالی رکوردهای جدیدی را در تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا ثبت کرده است. 

منابع آگاه گفته اند که ثروتمندان هندی با پرداخت 10 هزار دلار از این کشور فرار می کنند تا فعلا از شر این ویروس منحوس در امان باشند. 

بیمارستان های هند با کمبود شدید تخت و اکسیژن برای درمان و مداوای بیماران کرونایی روبرو شده اند و آمریکا و اروپا وعده هایی را برای کمک فوری به این کشور داده اند. 

تشدید بحران شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا ثروتمندان هندی برای خارج شدن از این کشور، هر قیمتی را بپردازند و برای پروازهای لحظه آخری و جت های شخصی هزاران دلار هزینه کنند.

امارات متحده عربی به خاطر نزدیک بودن به هند، بیشترین تقاضای سفر از سوی ثروتمندان هندی را به خود اختصاص داده است. 

سخنگوی یک شرکت هواپیمایی هند در این باره گفته است که علاقه ثروتمندان هندی برای استفاده از جت های خصوصی برای سفر به کشورهای خارجی به خصوص امارات به طور چشمگیری افزایش داشته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها