|

ماجرای "ساناز و محسن هاشمی" چیست؟ ساناز پرستو است؟

شخصی با نام ساناز ادعا کرد که با محسن هاشمی در ارتباط است

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در کلاب‌هاوس اتفاقات عجیبی علیه محسن هاشمی رخ داد؛ در یک «روم» فردی موسوم به «ساناز» ادعاهایی را مطرح کرد که البته پیش از این هم به شکلی محدودتر منتشر شده بود. در هفته‌های گذشته فایلی صوتی منتشر شد که محسن هاشمی در آن به همسر خود درباره رابطه با یک زن توضیح می‌داد.

«ساناز» این بار با این ادعا که عاشق محسن هاشمی است و مدت‌ها با او رابطه داشته، به شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس آمده بود تا ادعاها و اتهامات خود را با ذکر جزییاتی حیرت‌انگیز مطرح کند. او که می‌گفت از این ارتباط مستمر فیلم و صوت بسیاری تهیه کرده و بابت آن به قوه قضاییه هم شکایت برده، با حمایت افراد دیگری از فعالان فضای مجازی موجی را علیه رییس شورای شهر تهران ایجاد کرد.

این هجمه با واکنش تعداد از حامیان محسن هاشمی و فعالان سیاسی مواجه شد که معتقد بودند اتهامات برای ناکار کردن آقای هاشمی طراحی شده که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد. همزمانی این ادعاها با انتشار گزارش افشاگرانه شورای شهر تهران علیه شهرداری دوران قالیباف هم از دیگر نکاتی بود که درباره آن صحبت زیادی مطرح شد. درباره زن مدعی، موسوم به «ساناز» هم گفته شد که او مدت‌ها پیش شکایتی در دادسرا تنظیم کرده که حکمی برای آن صادر نشده و مشمول مرور زمان شده است و اتهاماتش قابل اتکا نیست.

یکی از روزنامه‌نگاران نزدیک به خانواده هاشمی همچنین مدعی شد که در روزهای گذشته از این خانواده 250 میلیون تومان باج خواسته شده است تا این زن از حضور در شبکه‌های اجتماعی و طرح ادعاهایش خودداری کند.

نکته قابل توجه این بود که «ساناز» در میانه صحبت‌ها، اتاق موردنظر برای طرح اتهاماتش را ترک کرد و با تغییر نام اکانت به «مهدی محمودی» در «روم»ی که به ادعاهای او پاسخ می‌دادند و علیه او و جریانش شکل گرفته بود حاضر شد.

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به زمان انتخابات باید منتظر جریان‌های رسانه‌ای مشابه باشیم و ممکن است نامزدها برای تخریب یکدیگر از هر ترفند و بی‌اخلاقی ممکن استفاده کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    پرستو بوده عین پرستوی نجفی برای مبارزه با علم و دانش و عقل و منطق بطور کلی عقلای قوم پرستو وپرونده سازی کارساز بوده و هست البته حقشون است

  • ناشناس ارسالی در

    ترفندچیه چرااسم کسی دیگه نبرده بابا اینم یکی مثل نجفی هرروز یک گنده تازه دیگه گندش همه جاراگرفته بابا این اصلاح تب تبا چه رویی دارن چرا نمیرن بمیرن؟

  • سیدرضا موسوی فاضل ارسالی در

    من طردارمحسن هاشمی نیستم ولی بااین بعدتخریب مخالفم،به هرصورت تصمیم اصلی روملت میگیرن،متاثسفانه احزاب وگروهاهمیشه ملت رونادیده گرفته وبخاطررانت ومنافع نامشروع دست به هرکثافتکاری میزنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها