|

13 چهره ای که فردا ثبت نام خواهند کرد

به نظر می رسد فردا ، مهمترین خبر ها حضور رئیسی ، لاریجانی و جهانگیری در وزارت کشور باشد و که ترکیب اصلی دو جریان را در انتخابات پیش رو…

لینک کوتاه کپی شد

چهارمین روز مهلت ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم پایان یافت و تنها تاج زاده ، افشار و فریدون عباسی از میان چهره های مشهور به ستاد انتخابات کشور امدند و باز هم خبری از چهره های اصلی نشد !

بازار شایعات و گمانه زنی ها همچنان داغ است ، از خبر کذب سفر رئیسی به کرمان که از سوی یک عضو ارشد موتلفه منتشر می شود تا خبر حرکت آذری جهرمی با همسر و فرزندانش به سمت وزارت کشور از جمله شایعاتی بوده که در ساعات گذشته منتشر شده است . بازار شایعات در حدی گرم هست  که شب گذشته در فضای مجازی اعلام می شود تا ساعتی دیگر یعنی ساعت 1:20 بامداد رئیسی در کنار مزار شهید سلیمانی اعلام کاندیداتوری می کند و از همین رو خبرنگاران و عکاسان زیادی در ساعت مذکور در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا می کنند!

اما فردا شنبه 25 اردیبهشت ماه ، باید منتظر حضور گزینه های اصلی باشیم . بنابر شنیده ها ،  ادعای خبرگزاری های اصولگرا و همچنین اعلام رسمی منوچهرزمتکی سخنگوی شورای وحدت کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی قطعی شده است و باید فردا منتظر حضور این چهره باشیم .

نفر دوم ، علی لاریجانی است که قبل از این بنابر مواضع چهره های مختلف پیش بینی می شد که حضور وی قطعی باشد ، حال از روز گذشته چهره های نزدیک به او از جمله تاجگردون و نعمتی رسما اعلام کرده اند که علی لاریجانی روز آخر ثبت نام خواهد کرد

نفر سوم ، اسحاق جهانگیری است ، معاون اول دولت که بزرگترین نگرانی درباره او ، وضعیت نامناسب در نظر سنجی ها است ، اما گفته می شود که تصمیم وی قطعی بوده و احتمالا برای حمایت از لاریجانی و تخریب رقیب در انتخابات حضور پیدا می کند

نفر چهارم ، مسعود پزشکیان است ، وزیر بهداشت دولت خاتمی و نایب رئیس سابق مجلس بر اساس شنیده ها به طور قطع فردا شنبه در ستاد انتخابات کشور حاضر خواهد شد . او تنها گزینه ای در میان اصلاحات است که هیچ اما و اگری در مسیر تائید صلاحیتش وجود ندارد .

نفر پنجم ، محسن هاشمی است ، رئیس شورای شهر تهران با عملکرد ضعیفش و با وجود انتقادات فراوان نسبت به مدیریت وی و عدم مقبولیت لازم در بدنه اجتماعی اما فردا در انتخابات ثبت نام خواهد کرد . وی قرار بود روز دوم ثبت نام کند اما به دلیل حضور احمدی نژاد و پس از آن وزرای سابق دولت او ، تصمیم گرفت ثبت نام خود را به روز آخر موکول نماید . فواد صادقی چهره نزدیک به رئیس شورای شهر امروز در اتاق کلاب هاوس بار دیگر بر قطعیت حضور هاشمی تاکید کرده است .

نفر ششم ، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد ، گرچه برخی خبرها حاکی بر این است که وی حضور خود را تکذیب کرده اما شنیده ها نشان می دهد صالحی هفته گذشته تصمیم نهایی خود را گرفته و احتمالا فردا راهی وزارت کشور خواهد شد

نفر هفتم ، محمد شریعتمداری یکی از ضعیف ترین وزرای دولت روحانی است ، او وعده داده با حضور در انتخابات دولت سوم خاتمی را راه می اندازد . گفته می شود این چهره روز شنبه برای ثبت نام حضور پیدا خواهد کرد .

نفر هشتم ، سید عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیمای کشور است ،وی گفته به نفع هیچ کس حتی رئیسی کناره گیری نخواهد کرد ، شنیده شده فردا برای ثبت نام خود برنامه ویژه ای دارد و با همراهی یک چهره خاص به عنوان عضو ارشد دولت آینده اش به ستاد انتخابات کشور خواهد آمد .

نفر نهم محسن رضایی هست ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قصد دارد فردا برای ثبت نام به وزارت کشور برود ، با وجود اینکه برخی از نامزدهای ثبت نام کرده در صورت حضور رئیسی به نفع ایشان کناره گیری خواهند کرد اما رضایی در این خصوص فعلا برنامه و موضع خود را مشخص نکرده است .

 نفر دهم شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده روحانی و دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی می باشد . شنیده شده وی فردا در انتخابات ثبت نام خواهند کرد . لازم به ذکر است که مولاوردی با اتهاماتی مانند فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی تشویق به فساد و فحشا و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور مواجه گردیده و نهایتاً توسط قوه قضاییه مجرم شناخته و به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

نفر یازدهم ، عباس آخوندی وزیر پرحاشیه و مستعفی دولت روحانی که ضربات سنگین و جبران ناپذیری را به حوزه مسکن در کشور وارد ساخت حال در فکر ریاست جمهوری افتاده و فردا قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند !

از کواکبیان و صادق خرازی هم می توان به عنوان نفرات دوازدهم و سیزدهم نام برد که فردا در وزارت کشور حاضر خواهند شد .

جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای رسانه ها این است که لاریجانی به همراه آذری جهرمی به عنوان معاون اول دولت خود در وزارت کشور حاضر خواهد شد ! به نظر می رسد فردا ، مهمترین خبر ها حضور رئیسی ، لاریجانی و جهانگیری در وزارت کشور باشد و که ترکیب اصلی دو جریان را در انتخابات پیش رو مشخص می نماید .

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها