|

محمود احمدی نژاد هم تائید صلاحیت می شود؟

با فرمایشات رهبری زمزمه هایی مبنی بر تائید صلاحیت برخی نامزدها به گوش می رسد

لینک کوتاه کپی شد

رهبر انقلاب در سخنرانی به مناسبت ارتحال امام خمینی گفتند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبتهای خلاف واقع داده شد که بعداً  ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

با فرمایشات رهبری زمزمه هایی مبنی بر تائید صلاحیت برخی نامزدها از جمله لاریجانی، کواکبیان، جهانگیری، پزشکیان و شریعتمداری به گوش می رسد اما برخی از احتمال تائید صلاحیت محمود احمدی نژاد هم صحبت می کنند.

احمدی‌نژاد: تا روز آخر پیگیری می کنم

دکتر احمدی نژاد روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در نشست جمعی از فعالان استانها گفت: من تا روز آخر پیگیری می کنم، اگر اصلاح کردند که ملت هر تصمیمی گرفت، همه تبعیت می کنیم و اگر اصلاح نکردند، راه اصلاحگری و راه پیگیری آرمانهای الهی ادامه دارد تا لحظه ای که نفسی باشد. تمام نمی شود.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد در نشست جمعی از فعالان استانها گفت:

مسیر عدالت خواهی، کرامت خواهی، حق طلبی و اصلاحگری، ادامه دارد. البته ما مثل شما نیستیم، ما منطق داریم. با منطق، استدلال، با عشق و محبت و با مقاومت جلو می رویم.

من امیدوار هستم که تصمیم شان را اصلاح کنند اما ما وظیفه داریم که مطالبه کنیم. بالاخره حقی است، حق مردم تضییع شده، حق انقلاب تضییع شده، حق آرمان های تاریخی بشریت تضییع شده است.

شورای نگهبان می گوید من به هیچ کجا جواب نمی دهم! وقتی به هیچ جایی جواب نمی دهند، یک جا بیشتر نمی ماند.

من دیدم الان خیلی ها دارند از رهبری مطالبه می کنند. خب اگر شورای نگهبان پاسخگو بود، باید پاسخ می داد، حداقل یک توضیح بدهند.

سال ۹۶ به دروغ بارها گفتند که ما دلایل را به احمدی نژاد گفتیم! براحتی دروغ می گویند!

می گویند رئیس جمهور باید متدین، مومن، مدیر، مدبر، عالم و سالم باشد. خب شماها نباید باشید؟ شماها که می خواهید احراز صلاحیت کنید، لازم نیست این ویژگی ها را داشته باشید؟ هر جوری که بودید، بی خیال! خب این تناقض است، کار را خراب می کند.

شما براحتی می آیید پشت تریبون خلاف واقع می گویید و بعد هم انتظار دارید ملت بزرگ ایران، متوجه نشوند.

من تا روز آخر پیگیری می کنم، به عنوان یک وظیفه پیگیری می کنم نه به عنوان و بخاطر آن صندلی. چراکه اگر بخاطر صندلی بود، شما شرایط کشور را می دانید، می دانید دارند چه زمین سوخته ای تحویل می دهند، هیچکس نباید داوطلب باشد!

مسائل کمی پیچیده است. حالا ۳۰-۲۵ روز دیگر کمی باز می شود.

من تا روز آخر پیگیری می کنم. اگر اصلاح کردند که ملت هر تصمیمی گرفت، همه تبعیت می کنیم و اگر اصلاح نکردند، راه اصلاحگری و راه پیگیری آرمانهای الهی ادامه دارد تا لحظه ای که نفسی باشد. تمام نمی شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    احسنت و مرحبا نه قند داریم نه چایی احمدی نژاد کجایی

  • ناشناس ارسالی در

    ما که یک مشت پا پتی طرفدارتیم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط .احمدینژاد

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر شرفت ماملت ایران هم پشت سرت خواهیم بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها