|

رییس ستاد اجرایی فرمان امام معاون اول رئیس جمهور شد

محمد مخبر کیست؟

shayanews

محمد مخبر که با حکم رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۸۶ ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را برعهده داشته، دارای مدرک دکتری حقوق بین‌الملل است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه سیاسی- سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب کرد. مخبر با حکم رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۸۶ ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را برعهده داشته است.

به گزارش «شایانیوز»، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب کرد.

محمد مخبر که با حکم رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۸۶ ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را برعهده داشته، دارای مدرک دکتری حقوق بین‌الملل است.

وی متولد دزفول است؛ مسئول بهداری سپاه دزفول در زمان جنگ، مدیرعامل مخابرات دزفول، معاون استانداری خوزستان، معاون بازرگانی بنیاد مستضعفان بوده و از سال ۱۳۸۶ تاکنون نیز ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را برعهده داشته ‌است.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) است.

محمد مخبر کیست؟

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است که از سال 86 در این ستاد فعالیت می‌کند و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان و مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول به کار بوده است.

 

157793531

پدر مخبر، حجت الاسلام علامه‌عباس مخبر است که از واعظان سرشناس شهرستان دزفول است. محمد مخبر تحصیلات خود را در شهرهای دزفول و اهواز گذراند؛ وی در مقطع دکتری در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی، در مقاطع کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به ترتیب در رشته‌های مدیریت با گرایش سیستم‌ها و کارشناسی در مهندسی برق تحصیل کرده‌است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری حقوق بین‌الملل است.

فاز نخست آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی با تزریق آن به یک زن داوطلب وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد. این زن جوان که طیبه مخبر، دختر محمد مخبر، رئیس اجرایی ستاد فرمان حضرت امام خمینی(ره) بودکه  عنوان کرد به دلیل ایمان به تلاش دانشمندان کشورمان و برای مشارکت در این آزمایش بالینی داوطلب دریافت واکسن ایرانی شده است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خ-د ازدزفول ارسالی در

    اگر مشکلات بیکاری جوانان تحصیلکرده دزفولی و مشکلات عدیده این شهر را که عاملش مسئولین بیکفایت این شهر است حل کند خوب است وگر نه هم هیچ.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها