|

خانوم چاقی یا لاغر، کوتاهی یا بلند، بیا اندامتو بشناس بعد مانتو بخر

برای اینکه بدونی چه مانتویی مناسب اندام شما است بهتره اول اندام و بدن خودت رو بشناسی تا بر اساس اون بتونی یک انتخاب درست داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد
5

برای خانم ها انتخاب مانتو اهمیت زیادی دارد چرا که مانتو آیتم اصلی برای پوشش دختران و خانم های ایرانی است پس بهتر است مانتو با توجه به فرم اندام انتخاب شود تا ظاهر، مرتب و آراسته باشد.

به گزارش «شایانیوز» اگر می‌خواهید در بیرون از منزل شیک و مرتب به نظر برسید، باید بدانید چه مانتویی مناسب اندام شما است. با توجه به تنوع زیاد طرح، رنگ و مدل مانتوها، بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید تا انتخاب خوبی داشته باشید. با ما در ادامه همراه باشید تا به شما بگوییم برای هر اندامی چه مانتویی مناسب است.

278224230_4547711928663987_6918027255482197398_n

مانتوی مناسب خانوم های لاغر

خانم‌های لاغر بهتر است مانتو‌های رنگ روشن بپوشند و طرح‌هایی مانند راه‌راه افقی یا مورب انتخاب کنند. مانتو‌هایی با دامن چین‌دار یا مانتوهای کمی پفی، برای خانم‌های لاغر بهترین انتخاب است. استفاده از حریر و تور در دوردوزی دامن و آستین‌ها و پارچه‌های طرحدار و مانتو‌های گلدار تابستانی، گزینه‌های خوبی برای خانم‌های لاغر است.

نکته کلیدی: از رنگ های روشن؛ مانتوهای جین دار و یقه های پهن استفاده کنید.

مانتوهایی+که+باع+میشه+شکم+شما+دیده+نشهمانتوی مناسب برای خانم‌ هایی چهارشونه

برای خانوم هایی که شونه های پهن و بزرگ دارن بهترین انتخاب، مانتوی یقه هفت است چرا که شونه ها را جمع‌تر نشون می‌دهد. این افراد بهتر است از پوشیدن مانتو‌هایی با یقه گرد یا مربعی خودداری کنند و مانتوی آنها نباید در قسمت سرشانه پف یا فیلر (نوعی حجم‌ دهنده در قسمت شانه) داشته باشد. مانتویی با بالاتنه بدون طرح و ساده یا مانتوی کمرکش یا دامن پلیسه، انتخاب خوبی برای این دسته از خانم‌ها است.

نکته کلیدی: از مانتوهای جین دار و مانتوهایی که جیب و تزئین در قسمت باسن دارند استفاده کنید.

5مانتوی مناسب برای خانم های قد کوتاه

اگه قدتون کوتاه از مانتوی کتی کوتاه غافل نشید این مانتوها پاها رو بلند تر و کشیده تر نشون میدن بنابراین برای خانم های قد کوتاه گزینه خیلی خوبی هستند. در ضمن سعی کنید مونوکروم بپوشید. مونوکروم به‌ معنی تک‌ رنگِ که باعث میشه بلندتر و لاغرتر دیده شید. این سبک برای افراد ریزنقش و تپل گزینه خوبیه. کلا هر چی رنگ بالاتنه و پایین تنه متفاوت تر باشه قد کوتاه تر دیده میشید پس اگه قدتون کوتاهِ موقع خرید لباس به این نکته توجه کنید.

نکته کلیدی: از مانتو، شلوار و کفش در یک طیف رنگی استفاده کنید و مانتو با چین و پُف و پلیسه نپوشید.

55

مانتوی مناسب برای خانم هایی که چاق هستند و شکم دارند

خانوم های چاق بهتر است از مانتوهایی با مدل یقه هایی که اصطلاحا به صورت برگردان و پهن هستند استفاده کنند. 

افراد چاق از رنگ های تیره مثل سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی نباید غافل شوند. معمولا این رنگ ها بعلت خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می‌کند، فرم بدن افراد چاق را لاغرتر از آنچه که هستند، نمایش می‌دهد. همچنین بهتر است افراد چاق همیشه چند مانتوی جلو بسته در کمدشان داشته باشند. مانتوهای جلو بسته دکمه دار کمک می‌کنند هیکل شما جمع و جور تر دیده شود.

خانوم های چاق بهتر است از مانتو‌هایی با جنس پارچه نخی، کتان و… استفاده کنند و دور پارچه‌های کشی و استرچ را که به بدن می‌چسبد، خط بکشند. مانتوی این افراد باید آزاد باشد؛ البته نه آنقدر گشاد که فرد را چاق‌تر از آنچه هست، نشان دهد.

نکته کلیدی: به هیچ عنوانی از مانتوهای کتی و مانتوهایی که جیب و تزئینات در قسمت شکم دارند استفاده نکنید.

296014_406

مانتوهای مناسب برای خانم هایی که پایین تنه بزرگ دارد

مانتوی جلوباز مناسب این افراد است؛ چون در قسمت پشت آزاد می‌ایستد و اندام را متناسب نشان می‌دهد. مانتوی راسته و گشاد با شلوار رنگ تیره هم انتخاب خوبی است. مانتوی این خانم‌ها نباید در قسمت پهلو جیب داشته باشد و بهتر است پشت مانتو ساده و ترجیحا رنگ آن تیره‌تر باشد.

نکته کلیدی: از مانتوهایی که در قسمت بالاتنه حجیم تر هستند استفاده کنید

bdb5958c1b98c5e283c7dceca6d014b6

عکس از صفحه diamondgallerry​

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها