|

دعوای زشت سارا و نیکا تو لایو سر خوشگلی؛ دخترا تو اینستا با عشوه پول درمیارن!

sara and nika forghani shayanews

سارا ونیکا دوقلوهای سریال پایتخت بعد از اینکه از تلویزیون کنار گذاشته شدن سعی می کنند تو اینستا مخاطب جذب کنند و از این طریق پول دربیارن

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا دو قلوهای جذاب سریال پایتخت که این روزها بیش از همیشه از تلویزیون و بازیگری دور هستند و دیگر بعید است شاهد حضور این دو خواهر دوقلو در قاب تلویزیون باشیم.

به گزارش «شایانیوز» سارا و نیکا در سوئد مشغول تحصیل هستند و به دلیل اینکه از کودکی ساکن اروپا بوده اند روحیات و فعالیت های اجتماعی شان هم بیشتر مطابق فرهنگ غربی است. این دو خواهر در روابطشان با مردان غریبه خیلی مراقبت نکردند و حتی عکس هایی هم که از استخر مختلط در سوئد منتشر شد شاید به دلیل عدم آشنایی این دو خواهر با هنجارهای ایران بود. موضوعی که البته خیلی برای مسئولان صداوسیما قابل پذیرش نبود و بی هیچ توضیحی این خواهر نوجوان کنار گذاشته شدند.

711Al88NGp6s

سارا و نیکا تو اینستا با عشوه پول درمیارن!

بعد از این ماجراها سارا و نیکا به کل از صداوسیما کنار گذاشته شدند موضوعی که البته پذیرشش برای این دو خواهر راحت نبود. سارا و نیکا بیرون از تلویزیون هم به دلیل حواشی و موارد ناجوری که ازشون دیده و پخش شد خیلی زود به بیش از 1 میلیون فالوور رسیدند و معروف شدند. البته که این شهرت از روی استعداد و موارد کاری نبود و بیشتر به خاطر اندام عریان و فیلم و عکس های منشوری که ازشون دراومد بود اما دخترا بعد از اینکه از پایتخت حذف شدند بسیار محتاط تر عمل می کنند.

sara.nika_zahra_colltage_1638102526

sara.nika.fan.33_1628077902

سارا و نیکا عاشق آرایش لب و چشم!

سارا و نیکا هر دو علاقه زیادی به آرایش چشم و برآمده کردن لب هایشان دارند و خب از انجایی که عمل زیبایی تا به حال نداشته اند با فیلتر های اینستایی این حرکت را می زنند و با وجود میکاپی که انجام می دهند اما برای داف شدن چهره شان فیلتر اینستا را استفاده می کنند.

اما یکبار که نیکا فرقانی با همین روش استوری گذاشته بود کاربران به او گیر دادند که بدون فیلتر هم بگذارد و خب خانم بازیگر نوجوان هم برای اثبات این که خوشگل است و اعتماد به نفس دارد استوری بعدی را بدون فیلتر گذاشت که ظرافت و پلنگی قبل را نداشت.

279149033_373822331340954_6401016945678486267_n

دعوای  سارا و نیکا تو لایو سر چشم هاشون!

چندی پیش سارا و نیکا در این لایو مشاجره ای درباره چشم هایشان داشتند. سارا چشم های خود را بادومی دانست و چشم های نیکا را گرد!نیکا هم این حرف را تکذیب کرد و چشم هایشان را بیه به هم دانست مادر آن ها هم برای آن که به مشاجره آن ها پاسخ بدهد گفت:شما دوقلو های یکسان هستید و چهره ای شبیه به دارید

دخترا یکم اعتماد نفس!

یکبار که نیکا فرقانی با همین روش ها استوری پر فیلتری گذاشته بود کاربران به او گیر دادند که بدون فیلتر هم بگذارد و خب خانم بازیگر نوجوان هم برای اثبات این که خوشگل است و اعتماد به نفس دارد استوری بعدی را بدون فیلتر گذاشت که ظرافت و جذابیت قبل را نداشت.

البته که هر کسی با هر چهره ای زیبایی خاص خودش را دارد آن هم در این سن و سال و طراوت نوجوانی اما این میزان آرایش و فیلتر نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس است و یا شاید هم اگر کسی پلنگ طور نباشد از قافله عقب مانده! در ادامه استوری بدون فیلتر خانم خانما را هم مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها